Spółka Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. Z o.o. – w imieniu Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim – zaprasza do składania ofert na dostawę tomografu komputerowego 64 rzędowego lub więcej wraz z adaptacją pomieszczeń dla potrzeb zadania pod nazwą „Zakup tomografu komputerowego wraz z wyposażeniem i adaptacją pomieszczeń” realizowanego z budżetu Województwa Łódzkiego.
Procedura na podstawie art. 6a ustawy z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. 2020.1842 ze zm.)
Numer postępowania: 21/ZO/COV/21
Pytania, wyjaśnienia, modyfikacja - 30.03.2021r.
1.Przedmiot Zapytania Ofertowego
Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, montaż, uruchomienie tomografu komputerowego 64 rzędowego lub więcej wraz z adaptacją pomieszczeń oraz wykonaniem testów odbiorczych i akceptacyjnych w Szpitalu oraz zapewnienie integracji tych urządzeń z istniejącymi obiektami na terenie Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia podany jest w załączniku nr 2 i 2a do zapytania ofertowego.
2.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferent może złożyć tylko jedną ofertę
3.Termin i miejsce realizacji zamówienia:
Miejsce realizacji zamówienia: Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim , ul. Rakowska 15, 97-300 Piotrków Trybunalski.
Termin realizacji zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy.
4.Miejsce, sposób i termin składania ofert.
Oferty należy przesłać drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 26.03.2021r roku do godz. 09:00 do dnia 02.04.2021r do godz. 10:00
5.Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
-dla wyrobów medycznych powyżej klasy I: certyfikatu CE, tj. certyfikatu wystawionego przez jednostkę notyfikowaną biorącą udział przy ocenie zgodności wyrobu medycznego, zgodnie z aktualną ustawą wyrobach medycznych, obowiązującego na terenie Unii Europejskiej,
-deklaracji zgodności wystawionej przez producenta( jeśli dotyczy),
-wniosku o przeniesienie do bazy danych gromadzonych przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów medycznych i Produktów Biobójczych lub zgłoszenia wyrobu lub powiadomienia o wprowadzeniu wyrobu do obrotu (jeśli dotyczy)
-katalogu/ulotki/opisu produktu potwierdzającego jego parametry techniczne, jakość.
6.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy Zamawiający żąda ( wraz z ofertą ):
7.Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
8.Warunkiem rozpatrzenia oferty jest przesłanie w terminie składania ofert i na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. poniższych, wypełnionych formularzy.
Formularz parametrów technicznych
Formularz parametrów technicznych zmiana
Formularz parametrów technicznych zmiana 2
Załącznik nr 2a:
ekspertyza stropu pod pomieszczeniem TK
9.Zamawiający przyjął 100% ceny, jako kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.
Cena oferty najniższa spośród wszystkich ważnych ofert (bez ofert, które zostały wykluczone, odrzucone)
Cena= ----------------------------------------------------------------- x 100% x 100
Cena badanej oferty (bez ofert, które zostały wykluczone, odrzucone)
Maksymalna możliwa do uzyskania ocena w tym kryterium wynosi 100 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium.
10.Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni, licząc od daty upływu terminu do składania ofert.
Termin za zadawanie pytań : 19.03.2021r godzina 10:00. Po upływie terminu na zadawanie pytań Zamawiający nie odpowiada na zapytania.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez uzasadnienia.
Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy wg załączonego wzoru , wzoru umowy zmiana
Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej. Osobą po stronie Szpitala, która będzie uczestniczyć w wizjach lokalnych oraz z którą wykonawcy mogą się kontaktować jest Pani Małgorzata Nurkowska nr tel. 506 623 446
Osoba do kontaktu IMŁ: Sylwia Frąckowiak - Zamówienia publiczne:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego