Spółka Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. Z o.o. – w imieniu Województwa Łódzkiego – zaprasza do składania ofert na dostawę chłodziarek farmaceutycznych w ilości 4 sztuk dla IMŁ Sp. z o.o., dla potrzeb uchwały nr Uchwała nr 1257/18 Zarządu Województwa Łódzkiego z dnia 4 września 2018 roku zmieniająca Uchwałę nr 492/17 w sprawie wyrażenia zgody na udostępnienie spółce Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi pomieszczeń Oddziału Kardiologicznego, Oddziału Neurologicznego, Oddziału Udarowego z Wczesną Rehabilitacją Neurologiczną oraz Oddziału Chorób Wewnętrznych Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi o łącznej powierzchni 2939,73 m3 celem wykonania robót budowlanych przez spółkę Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o.
Procedura na podstawie art. 46 c ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (T.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1239 ze zmianami)
1.Przedmiot Zapytania Ofertowego
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: chłodziarek farmaceutycznych w ilości 4 sztuk dla IMŁ Sp. z o.o. wraz z instalacją, montażem oraz uruchomieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi ww. wyposażenia. Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany jest dla potrzeb WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
Opis parametrów wymaganych określa załącznik nr 2.
2.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Wykonawca składa tylko jedną ofertę.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
3.Termin i miejsce realizacji zamówienia:
Miejsce realizacji zamówienia: Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi: Oddziału Neurologiczny – 2 szt., Oddział Udarowy z Wczesną Rehabilitacją Neurologiczną - 2 szt. (łącznie 4 szt.)
Termin realizacji zamówienia: do 6 tygodni od dnia podpisania umowy.
4.Miejsce, sposób i termin składania ofert.
Oferty należy przesłać drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,do dnia 19.11.2020 rokudo godz. 16:00.
Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby (osobę) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, tj. osobę/osoby reprezentującą/reprezentujące Wykonawcę zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
5.Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
-dla wyrobów medycznych powyżej klasy I: certyfikatu CE, tj. certyfikatu wystawionego przez jednostkę notyfikowaną biorącą udział przy ocenie zgodności wyrobu medycznego, zgodnie z aktualną ustawą wyrobach medycznych, obowiązującego na terenie Unii Europejskiej,
-deklaracji zgodności wystawionej przez producenta (jeśli dotyczy),
- wniosku o przeniesienie do bazy danych gromadzonych przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów medycznych i Produktów Biobójczych lub zgłoszenia wyrobu lub powiadomienia o wprowadzeniu wyrobu do obrotu (jeśli dotyczy)
-katalogu/ulotki/prospektu/folderu produktu potwierdzającego jego parametry techniczne, jakość.
6.Wykluczanie wykonwców.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy Zamawiający żąda (wraz z ofertą):
7.Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
8.Warunkiem rozpatrzenia oferty jest przesłanie w terminie składania ofert i na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., wypełnionych formularzy.
1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów „Łączna cena ofertowa brutto”(C), „Gwarancja” (G) |
||||||||||||||||
2) Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie: |
||||||||||||||||
3) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: |
||||||||||||||||
L= C + G 4) Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według sposobu (wzoru) opisanego w tabeli powyżej. |
||||||||||||||||
5) Ocena punktowa w kryterium „Gwarancja” dokonana zostanie na podstawie złożonego przez wykonawcę Załącznika nr 1 (Formularz ofertowy). W przypadku, jeśli Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym oferowanego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje 24 miesięczny okres gwarancji. |
||||||||||||||||
6) Ocena w kryterium „Parametry techniczne” dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę Załącznika Nr 2. |
||||||||||||||||
7) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. |
||||||||||||||||
8) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym ogłoszeniu i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. |
||||||||||||||||
9) Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną. |
||||||||||||||||
10.Termin związania z ofertą.
Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni, licząc od daty upływu terminu do składania ofert.
Termin za zadawanie pytań: 13.11.2020. godzina 14:00. Prosimy o składanie pytań drogą elektoniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Po upływie terminu na zadawanie pytań Zamawiający nie odpowiada na zapytania.
Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy wg załączonego wzoru umowy – załącznik nr 4.
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.