OGŁOSZENIE NR 80/ZO/COV/2020 DOT. ZAKUPU TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO ( SKIERNIEWICE)

logo lodzie UE RP fundusze unijne

Spółka Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. Z o.o.  –  w imieniu Województwa Łódzkiego  –  zaprasza do składania ofert na dostawę Tomografu komputerowego 64 lub więcej rzędowego wraz z adaptacją pomieszczeń  dla potrzeb projektu pod tytułem  „Zapobieganie oraz zwalczanie na terenie województwa łódzkiego zakażenia wirusem SARS-CoV-2 i rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej wywołanej tym wirusem u ludzi”, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Infrastruktura Dla Usług Społecznych, Działanie VII.2 Infrastruktura Ochrony Zdrowia.

Procedura na podstawie art. 6 ustawy z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych  (Dz.U. 2020.374 ze zm.) oraz ustawy z dnia 28 marca 2020r. o zmianie w/w ustawy ( Dz.U. z 2020r. poz. 568)

Numer postępowania: 81/ZO/COV/20 

Wszelkie wyjaśnienia lub informacje dodatkowe pojawiać będą się na końcu ogłoszenia.

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycząca  postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

http://iml.biz.pl/index.php/dane-osobowe

  1. Przedmiot Zapytania Ofertowego

Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, montaż, uruchomienie Tomografu komputerowego 64 lub więcej rzędowego wraz z adaptacją pomieszczeń w Szpitalu oraz zapewnienie integracji tych urządzeń  z istniejącymi obiektami na terenie Wojewódzkiego SzpitalaZespolonego w Skierniewicach. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia podany jest w załączniku nr 2 i 2a  do zapytania.

  1. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
  1. Termin i miejsce realizacji zamówienia:

Miejsce realizacji zamówienia: Wojewódzki Szpital Zespolony w Skierniewicach

Termin realizacji zamówienia: 35 dni od dnia podpisania umowy.

  1. Miejsce, sposób i termin składania ofert.

Oferty należy przesłać drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26.08.2020 roku do godz. 12:00.

  1. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  • Posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – oświadczenie Wykonawcy, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 3
  • Posiadają zdolności techniczne lub zawodowe - Zamawiający żąda w tym zakresie wykazania  1  dostawy ( wraz z ofertą ), wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,   a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz  z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodu określającego czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami                    o których mowa,  są referencje bądź inne dokumenty wykazane przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane lub są wykonywane. Należy podać minimum  1 dostawę dotyczącą przedmiotu zamówienia - Tomograf komputerowy 64 rzędowy lub więcej wraz z adaptacją pomieszczeń na  wartość min. 2 000 000,00 zł brutto,
  • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizacje zamówienia - Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – oświadczenie Wykonawcy, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 3
  • W celu potwierdzenia warunku spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda ( wraz z ofertą ):
  1. dla wyrobów medycznych powyżej klasy I: certyfikatu CE, tj. certyfikatu wystawionego przez jednostkę notyfikowaną biorącą udział przy ocenie zgodności wyrobu medycznego, zgodnie z aktualną ustawą wyrobach medycznych, obowiązującego na terenie Unii Europejskiej,
  2. deklaracji zgodności wystawionej przez producenta( jeśli dotyczy),
  3. wniosku o przeniesienie do bazy danych gromadzonych przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów medycznych i Produktów Biobójczych lub zgłoszenia wyrobu lub powiadomienia o wprowadzeniu wyrobu do obrotu (jeśli dotyczy)
  4. katalogu/ulotki/opisu produktu potwierdzającego jego parametry techniczne, jakość.
  1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy Zamawiający żąda  ( wraz z ofertą ):
  2. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 uPzp, wystawionej nie wczesnej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  3. oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji- dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności -  załącznik nr 3 a
  4. oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - załącznik nr 3 b
  5. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
  1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
  2. wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1;
  3. wypełniony formularz wymaganych parametrów technicznych – przedmiot zamówienia sporządzony wg załącznika nr 2;
  4. dokumenty i wypełnione oświadczenia wymienione w ust. 5 i 6
  5. zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów – jeżeli dotyczy;
  6. pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy;
  1. Warunkiem rozpatrzenia oferty jest przesłanie w terminie składania ofert i na  adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. poniższych, wypełnionych formularzy.

FORMULARZ OFERTOWY >>> Obligatoryjnie w formie edytowalnej

FORMULARZ ASORTYMENTOWY - OPIS MINIMALNYCH PARAMETRÓW

Oświadczenia >>>

Ponadto Zamawiający jako załącznik 2a zamieszcza poglądowy opis oraz rzut pomieszczeń wraz ze zdjęciami pod pracownię TK

  1. Zamawiający przyjął 85% ceny, 15% jakość : jako kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.
    1. Kryterium „cena” zostanie wyliczona według poniższego wzoru:     

 

           

            Cena oferty najniższa spośród wszystkich ważnych ofert  (bez ofert, które zostały wykluczone, odrzucone)

Cena= ----------------------------------------------------------------- x 85% x 100

             Cena badanej oferty (bez ofert, które zostały wykluczone, odrzucone)

Maksymalna możliwa do uzyskania ocena w tym kryterium wynosi 85 pkt.

  1. Kryterium „jakość” zostanie wyliczone według poniższego wzoru:

 

           

            Liczba punktów przyznanych badanej ofercie (bez ofert, które zostały  wykluczone, odrzucone)

Jakość = ----------------------------------------------------------------- x 15% x 100

            Największa liczba punktów spośród wszystkich ważnych ofert

               (bez ofert, które zostały  wykluczone,    odrzucone)

Maksymalny ilość pkt. w jakości do uzyskania  30

Maksymalna możliwa do uzyskania ocena w tym kryterium jakość wynosi 15 pkt.

Zamawiający dokona oceny jakości w oparciu o kryteria podane w załączniku 2 . 

Ocena końcowa oferty

                                  O = cena + jakość

                           

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.

  1. Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni, licząc od daty upływu terminu do składania ofert.

Informacje dodatkowe:

Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej. Osobą po stronie Szpitala, która będzie uczestniczyć w wizjach lokalnych oraz z którą wykonawcy mogą się kontaktować jest

Pan Jerzy Urbanek tel. 46 834 08 52

Sekretariat tel. 46 834 07 50;

 

Zamawiający odpowie jedynie na wybrane oferty.  

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez uzasadnienia.

Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy wg załączonego wzoru .


Wyjaśnienia z dn. 21.08.2020r.


Wyjaśnienia z dn. 24.08.2020r.