OGŁOSZENIE NR 70/ZO/COV/2021 DOT. ZAKUPU FARTUCHÓW OCHRONNYCH JEDNORAZOWYCH/BARIEROWYCH W ILOŚCI 100 000 SZTUK

Nowy logotym Fundurze Europejskie kolor

Spółka Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. Z o.o.  –  w imieniu Województwa Łódzkiego  –  zaprasza do składania ofert na dostawę:  środków ochrony osobistej: fartuchy barierowe/ochronne/jednorazowe w ilość  100 000 sztuk  dla potrzeb projektu pod tytułem projektu pt.  „Zapobieganie oraz zwalczanie na terenie województwa łódzkiego zakażenia wirusem SARS-CoV-2 i rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej wywołanej tym wirusem u ludzi”, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Infrastruktura Dla Usług Społecznych, Działanie VII.2 Infrastruktura Ochrony Zdrowia.

 

Procedura na podstawie art. 6a  ustawy z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych  (Dz.U. 2020. 1842  ze zm.)

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA - 05.08.2021 r.

 Nr sprawy 70/ZO/COV/2021

Pytania i wyjaśnienia z dnia 07.07. 2021r.

Pytania i wyjaśnienia z dnia 12.07.2021r. 

 I.Przedmiot Zapytania Ofertowego

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków ochrony osobistej:

Fartuchy barierowe/ochronne/jednorazowe w ilości 100 000 sztuk, wiązane z tyłu na troki z dodatkowym górnym zapięciem na przylepiec, rękawy z elastyczną taśmą zabezpieczającą, wykonany z materiału minimum 1 klasy palności, wykonany z barierowej włókniny polipropylenowej SMS, bez zawartości lateksu, polietylenu i celulozy do procedur wysokiego ryzyka, szwy, połączenia trwałe i rozdzielne płaskie

Fartuchy barierowe/ochronne/jednorazowe w ilości 100 000 sztuk, wiązane z tyłu na troki, z dodatkowym górnym zapięciem na przylepiec/rzep, rękawy z elastycznym zabezpieczeniem. Fartuchy wykonane z barierowej włókniny, bez zawartości lateksu, polietylenu i celulozy do procedur wysokiego ryzyka. Połączenia trwałe i rozdzielne płaskie. Szwy zastosowane w fartuchu ochronnym powinny być uszczelnione.

Produkt zapewnia skuteczną ochronę antywirusową i antybakteryjną. Stosowany jako warstwa wierzchnia na odzież, zapobiega przenikaniu czynników biologicznych, ciał stałych i cieczy

Strukturę rozmiarową,  Zamawiający określi po rozstrzygnięciu zapytania ofertowego.

  Fartuchy barierowe/ochronne/jednorazowe muszą spełniać :

  1. wszystkie wymagania w zakresie jakości i standardów bezpieczeństwa określone w przepisach UE.
  2. muszą posiadać certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną (CIOP-PIB) w ramach rozporządzenia 2016/425,
  3. być zgodne z normami: PN-EN 14126:2005 - Odzież ochronna – Wymagania i metody badań dla odzieży chroniącej przed czynnikami infekcyjnymi (lub odpowiednio EN 14126:2003 EN 14126:2003/AC:2004) spełniać wymagania normy EN 14126 dotyczącej odzieży ochronnej według co najmniej wyszczególnionych warunków: :  klasa 4 lub wyższa dla odporności na przenikanie skażonej cieczy pod wpływem ciśnienia hydrostatycznego, klasa 4 lub wyższa dla odporności na przenikanie czynników infekcyjnych pod wpływem mechanicznego kontaktu z substancjami zawierającymi skażone ciecze oraz klasa 2 lub wyższa dla odporności na przenikanie skażonych ciekłych aerozoli.
  4. muszą posiadać deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE 2016/425
  5. muszą posiadać oznakowanie CE

Zamawiający zastrzega możliwość wyboru jednej oferty najkorzystniejszej bądź kilku ofert oraz negocjacji ceny z wykonawcą lub możliwość niewybrania żadnej z ofert

 Wszystkie fartuchy barierowe /ochronne/jednorazowe powinny posiadać oznakowania/ulotki informacyjne w języku polskim informujące o producencie, oznakowanie opakowań jednostkowych i zbiorczych informujących o liczbie sztuk w opakowaniu i danych producenta (nazwa, adres). sposobie użycia i wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego użytkowania przedmiotu zamówienia .

Oferent może złożyć ofertę na ilość mniejszą niż wskazana w ogłoszeniu, jednak na nie mniej niż 20.000 sztuk.

 Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie przedmiotu zamówienia o maksymalnie 35% w zależności od otrzymanej oferty i kwoty, którą przeznaczył na ten cel.

 II.Termin i miejsce realizacji zamówienia:

Miejsce realizacji zamówienia: magazyn WŁ mieszczący się w Łodzi przy ul. Dubois 119 (teren Wojskowych Zakładów Lotniczych nr 1 S.A.)

Termin realizacji zamówienia: do 25 dni od podpisania umowy .

III. Warunki uczestnictwa w postępowaniu

W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który prześle:

  1. wypełniony formularz ofertowy w formie edytowalnej,
  2. wymaganą dokumentacje:
  1. deklarację zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE nr 2016/425,
  2. certyfikat/deklarację potwierdzającą zgodność z normami: PN-EN 14126:2005 (lub odpowiednio EN 14126:2003 EN 14126:2003/AC:2004) w języku polskim wskazujący przeprowadzenie badań – załączone sprawozdanie z badań z odporności na przenikanie skażonej cieczy pod wpływem ciśnienia hydrostatycznego, odporności na przenikanie czynników infekcyjnych pod wpływem mechanicznego kontaktu z substancjami zawierającymi skażone ciecze, odporności na przenikanie skażonych ciekłych aerozoli dla klas j.w. lub oświadczenie producenta wyrobu o spełnianiu wymaganych norm przez zaoferowany produkt
  3. certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę notyfikującą CIOP-PIB,
  4. karta produktu /ulotka /folder potwierdzające jednoznacznie zgodność oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia z zaznaczeniem parametrów i wymagań.
  5. zdjęcie
  6. instrukcja użytkowania w języku polskim

 IV. Miejsce, sposób i termin składania ofert.

Oferty należy przesłać drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 09.07.2021r roku do godz. 10:00 - do dnia 12.07.2021r. do godziny 15:00  do  dnia 13.07.2021r. do godziny 12:00   do dnia 14.07.2021r. do godziny 23:59 (zmiana terminu ) wypełniony formularz ofertowy w formie edytowalnej wraz z wymaganą dokumentacją.

Termin za zadawanie ewentualnych pytań : 05.07.2021r godzina 10:00. Po upływie terminu na zadawanie pytań Zamawiający nie odpowiada na zapytania.

 V.Kryteria oceny ofert:

Do oceny ofert przyjmuje się kryterium cena 100%.

Oferty muszą zawierać cenę (netto, brutto, stawka VAT), ilość dostępnego asortymentu, warunki płatności, dane asortymentowe zawarte w formularzu ofertowym oraz pozostałe wymagane dokumenty.

VI.Uwagi końcowe

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez uzasadnienia,  możliwość wyboru jednej oferty najkorzystniejszej bądź kilku ofert. .

 Na etapie badania ofert Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia próbek zaoferowanego produktu lub uzupełnienia dokumentów w wyznaczonym terminie.

Ocena zgodności ofert z wymaganiami zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy formularza ofertowego oraz przesłanych wraz z nim informacji, dokumentów i materiałów. Ocenie podlegać będzie zarówno formalna, jak i merytoryczna zgodność oferty z wymaganiami.

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Wybrany wykonawca zostanie poinformowany o dokonanym wyborze drogą elektroniczną.

UWAGA! Nie honorujemy przedpłat ani zaliczek na przedmiot zamówienia.

Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy wg załączonego wzoru z zastrzeżeniem, że dopuszcza się zmianę wzoru umowy na mocy zgodnej woli Wykonawcy i Zamawiającego.

Do umowy załączany jest formularz ws. akceptacji otrzymywania faktur w formie elektronicznej.

Osoba do kontaktu IMŁ: Sylwia Frąckowiak - Zamówienia publiczne: 667 386 847

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycząca  postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółka Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o. z siedzibą przy al. Piłsudskiego 12, 90-051 Łódź adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
  2. z inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym w Spółce IMŁ Sp. z o.o. można skontaktować się drogą elektroniczną pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do archiwizacji dokumentacji;
  6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
  7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  8. Posiada Pani/Pan:
  9. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  10. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
  11. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
  12. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  13. nie przysługuje Pani/Panu:
  14. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  15. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  16. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego