Spółka Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. Z o.o. – w imieniu Województwa Łódzkiego – zaprasza do składania ofert na dostawę: środków ochrony osobistej: fartuchy barierowe/ochronne/jednorazowe w ilość 100 000 sztuk dla potrzeb projektu pod tytułem projektu pt. „Zapobieganie oraz zwalczanie na terenie województwa łódzkiego zakażenia wirusem SARS-CoV-2 i rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej wywołanej tym wirusem u ludzi”, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Infrastruktura Dla Usług Społecznych, Działanie VII.2 Infrastruktura Ochrony Zdrowia.
Procedura na podstawie art. 6a ustawy z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. 2020. 1842 ze zm.)
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA - 05.08.2021 r.
Nr sprawy 70/ZO/COV/2021
Pytania i wyjaśnienia z dnia 07.07. 2021r.
Pytania i wyjaśnienia z dnia 12.07.2021r.
I.Przedmiot Zapytania Ofertowego
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków ochrony osobistej:
Fartuchy barierowe/ochronne/jednorazowe w ilości 100 000 sztuk, wiązane z tyłu na troki z dodatkowym górnym zapięciem na przylepiec, rękawy z elastyczną taśmą zabezpieczającą, wykonany z materiału minimum 1 klasy palności, wykonany z barierowej włókniny polipropylenowej SMS, bez zawartości lateksu, polietylenu i celulozy do procedur wysokiego ryzyka, szwy, połączenia trwałe i rozdzielne płaskie
Fartuchy barierowe/ochronne/jednorazowe w ilości 100 000 sztuk, wiązane z tyłu na troki, z dodatkowym górnym zapięciem na przylepiec/rzep, rękawy z elastycznym zabezpieczeniem. Fartuchy wykonane z barierowej włókniny, bez zawartości lateksu, polietylenu i celulozy do procedur wysokiego ryzyka. Połączenia trwałe i rozdzielne płaskie. Szwy zastosowane w fartuchu ochronnym powinny być uszczelnione.
Produkt zapewnia skuteczną ochronę antywirusową i antybakteryjną. Stosowany jako warstwa wierzchnia na odzież, zapobiega przenikaniu czynników biologicznych, ciał stałych i cieczy
Strukturę rozmiarową, Zamawiający określi po rozstrzygnięciu zapytania ofertowego.
Fartuchy barierowe/ochronne/jednorazowe muszą spełniać :
Zamawiający zastrzega możliwość wyboru jednej oferty najkorzystniejszej bądź kilku ofert oraz negocjacji ceny z wykonawcą lub możliwość niewybrania żadnej z ofert
Wszystkie fartuchy barierowe /ochronne/jednorazowe powinny posiadać oznakowania/ulotki informacyjne w języku polskim informujące o producencie, oznakowanie opakowań jednostkowych i zbiorczych informujących o liczbie sztuk w opakowaniu i danych producenta (nazwa, adres). sposobie użycia i wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego użytkowania przedmiotu zamówienia .
Oferent może złożyć ofertę na ilość mniejszą niż wskazana w ogłoszeniu, jednak na nie mniej niż 20.000 sztuk.
Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie przedmiotu zamówienia o maksymalnie 35% w zależności od otrzymanej oferty i kwoty, którą przeznaczył na ten cel.
II.Termin i miejsce realizacji zamówienia:
Miejsce realizacji zamówienia: magazyn WŁ mieszczący się w Łodzi przy ul. Dubois 119 (teren Wojskowych Zakładów Lotniczych nr 1 S.A.)
Termin realizacji zamówienia: do 25 dni od podpisania umowy .
III. Warunki uczestnictwa w postępowaniu
W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który prześle:
IV. Miejsce, sposób i termin składania ofert.
Oferty należy przesłać drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 09.07.2021r roku do godz. 10:00 - do dnia 12.07.2021r. do godziny 15:00 do dnia 13.07.2021r. do godziny 12:00 do dnia 14.07.2021r. do godziny 23:59 (zmiana terminu ) wypełniony formularz ofertowy w formie edytowalnej wraz z wymaganą dokumentacją.
Termin za zadawanie ewentualnych pytań : 05.07.2021r godzina 10:00. Po upływie terminu na zadawanie pytań Zamawiający nie odpowiada na zapytania.
V.Kryteria oceny ofert:
Do oceny ofert przyjmuje się kryterium cena 100%.
Oferty muszą zawierać cenę (netto, brutto, stawka VAT), ilość dostępnego asortymentu, warunki płatności, dane asortymentowe zawarte w formularzu ofertowym oraz pozostałe wymagane dokumenty.
VI.Uwagi końcowe
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez uzasadnienia, możliwość wyboru jednej oferty najkorzystniejszej bądź kilku ofert. .
Na etapie badania ofert Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia próbek zaoferowanego produktu lub uzupełnienia dokumentów w wyznaczonym terminie.
Ocena zgodności ofert z wymaganiami zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy formularza ofertowego oraz przesłanych wraz z nim informacji, dokumentów i materiałów. Ocenie podlegać będzie zarówno formalna, jak i merytoryczna zgodność oferty z wymaganiami.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Wybrany wykonawca zostanie poinformowany o dokonanym wyborze drogą elektroniczną.
UWAGA! Nie honorujemy przedpłat ani zaliczek na przedmiot zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy wg załączonego wzoru z zastrzeżeniem, że dopuszcza się zmianę wzoru umowy na mocy zgodnej woli Wykonawcy i Zamawiającego.
Do umowy załączany jest formularz ws. akceptacji otrzymywania faktur w formie elektronicznej.
Osoba do kontaktu IMŁ: Sylwia Frąckowiak - Zamówienia publiczne: 667 386 847
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego