Zamawiający informuje, iż przedmiotwe postępowanie zostało unieważnione.
UWAGA! Wyjaśnienia zostały zamieszczone na dole ogłoszenia.
Spółka Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o. – w imieniu Województwa Łódzkiego – zaprasza do składania ofert na dostawę urządzeń do fumigacji - 4 szt. dla potrzeb projektu pt. „Zapobieganie oraz zwalczanie na terenie województwa łódzkiego zakażenia wirusem SARS-CoV-2 i rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej wywołanej tym wirusem u ludzi”, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Infrastruktura Dla Usług Społecznych, Działanie VII.2 Infrastruktura Ochrony Zdrowia.
Procedura na podstawie art. 6a ustawy z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. 2020.1842 z późn. zm.).
1. Przedmiot Zapytania Ofertowego
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń do fumigacji – 4 szt.;
2. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
Miejsce realizacji zamówienia: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi przy ul. Okólnej 181.
Termin realizacji zamówienia: zgodnie z ofertą.
3.Miejsce, sposób i termin składania ofert.
Oferty należy przesłać drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 06.05.2021 r. do godz. 15.00.
Warunkiem rozpatrzenia oferty jest przesłanie jej w terminie składania ofert na wyżej wymienione adresy e-mailowe wraz z uzupełnionymi poniższymi formularzami.
Formularz ofertowy Obligatoryjnie w formie edytowalnej.
FORMULARZ ASORTYMENTOWY – OPIS MINIMALNYCH PARAMETRÓW
(W przypadku rozbieżności z opisem prosimy o oznaczenie pozycji oraz wskazanie w uwagach w formularzu ofertowym, w których występuje różnica - przy czym nie ma konieczności składania zapytań o dopuszczenie - Zamawiający przewiduje na etapie badania oferty, możliwość dopuszczenia innego parametru jeśli uzna, że nie jest krytyczny)
Prosimy o załączenie do oferty:
4. Kryteria oceny ofert: 100% cena
Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia o dodatkowe kryteria w trakcie badania ofert.
Oferty muszą zawierać cenę (netto, brutto, stawka VAT), ilość dostępnego asortymentu, termin realizacji- ilość dni od podpisania umowy przez Zamawiającego, warunki płatności, formularz asortymentowy oraz pozostałe wymagane dokumenty.
5. Informacje dodatkowe:
UWAGA! Nie honorujemy przedpłat ani zaliczek na przedmiot zamówienia.
Wykonawca co do zasady jest zobowiązany do zawarcia umowy wg załączonego wzoru z zastrzeżeniem, że dopuszcza się zmianę wzoru umowy na mocy zgodnej woli Wykonawcy i Zamawiającego.
Do umowy załączany jest formularz ws. akceptacji otrzymywania faktur w formie elektronicznej.
Zamawiający odpowie jedynie na wybrane oferty.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez uzasadnienia.
Wyjaśnienia z dnia 04.05.2021 r.