Zamawiajacy informuje, iż przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 1 zostało unieważnione.
Wyjaśnienia z dnia 28.01.2021r część 2 znajdują się na dole strony.
Wyjaśnienia z dnia 28.01.2021r znajdują się na dole strony.
Wyjaśnienia z dnia 27.01.2021r znajdują się na dole strony.
Termin składania ofert ulega zmianie.
Składanie ofert do dnia 29.01.2021r do godziny 23:59
Spółka Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o . - w imieniu Województwa Łódzkiego - zaprasza do składania ofert na dostawę SYSTEMU AUDIO-WIZUALNEGO DLA ODDZIAŁÓW ZAKAŹNYCH- 1 komplet dla potrzeb projektu pod tytułem „ Zapobieganie oraz zwalczanie na terenie województwa łódzkiego zakażenia wirusem SARS-CoV-2 i rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej tym wirusem u ludzi ”, realizowany z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Infrastruktura Dla Usług Społecznych, Działanie VII.2 Infrastruktura Ochrony Zdrowia.
Procedura na podstawie art. 6a ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach kryzysowych, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz z efektami ich rozwiązywania problemów kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1842 ze zm.)
Przedmiot Zapytania Ofertowego
Przedmiot zamówienia do zamówienia:
Dostawę i montaż SYSTEMU AUDIO-WIZUALNEGO DLA ODDZIAŁÓW ZAKAŹNYCH- 1 komplet , w tym:
Część 1- Położenie RJ-45 w ilości 61 sztuk
- karta dostępowy w ilości 12 sztuk
Część 2- Aparat telefoniczny w ilości 61 sztuk
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferta może obejmować całość przedmiotu zamówienia lub wybrane części. Część obejmująca więcej niż jedna pozycja- oferta dla swojej ważności w tej części musi być złożona na wszystkie pozycje. Zamówienie zostało podzielone na 2 części.
Termin i miejsce realizacji zamówienia:
Miejsce realizacji zamówienia: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Wł. Biegańskiego w Łodzi
Termin realizacji zamówienia: zgodnie z ofertą
Miejsce, sposób i termin składania ofert.
Oferty należy drogą drogą na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 28.01.2021r roku do godz. 12:00. do dnia 29.01.2021r do godziny 23:59.
Warunek rozpatrzenia oferty jest przesłanie w terminie składania ofert na wyżej wymienione adresy e-mailowe wraz z poniższymi, wypełnionymi formularzami.
FORMULARZ OFERTOWY - Obligatoryjnie w formie edytowalnej.
FORMULARZ ASORTYMENTOWY- OPIS MINIMAL PARAMETRÓW DLA CZĘŚCI 1
FORMULARZ ASORTYMENTOWY- OPIS MINIMAL PARAMETRÓW DLA CZĘŚCI 2
( W przypadku rozbieżności z opisem prosimy o oznaczenie pozycji, w których danych różnica - przy czym nie ma konieczności wprowadzania zapytań o dopuszczenie - Zamawiający przewiduje na parametry badania oferty, dopuszczenia innego parametru jeśli uzna, że nie jest krytyczny)
Prosimy o załączenie do oferty:
Kryteria wyboru to: cena, dostępność / termin realizacji, parametry techniczne, w tym podstawowe zgodność z OPZ oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia o kryteria w trakcie badań badania ofert.
UWAGA! Nie honorujemy przedpłat ani zaliczek na przedmiot zamówienia.
Zamawiający wybór jedynie na wybrane oferty.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez uzasadnienia.
Wykonawca co do zasady jest zobowiązanie do zawarcia umowy wg załączonego wzoru, dopuszcza się zmiany wzoru umowy na mocy zgodnej woli Wykonawcy i Zamawiającego.
Do dokumentu załączany jest formularz ws. akceptacji otrzymywania faktur w formie.
Wyjaśnienia z dnia 27.01.2021r
Wyjaśnienia z dnia 28.01.2021r
Wyjaśnienia z dnia 28.01.2021r część 2