OGŁOSZENIE NR 3/ZO/COV/21 DOT. SYSTEMU AUDIO-WIZUALNEGO DLA ODDZIAŁÓW ZAKAŹNYCH- 1 KOMPLET

logo lodzie UE RP fundusze unijne

 

Zamawiajacy informuje, iż przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 1 zostało unieważnione. 

Wyjaśnienia z dnia 28.01.2021r część 2 znajdują się na dole strony. 

Wyjaśnienia z dnia 28.01.2021r znajdują się na dole strony. 

Wyjaśnienia z dnia 27.01.2021r znajdują się na dole strony. 

Termin składania ofert ulega zmianie.

Składanie ofert do dnia 29.01.2021r do godziny 23:59

Spółka   Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o .  -  w imieniu Województwa Łódzkiego   zaprasza do składania ofert na dostawę  SYSTEMU AUDIO-WIZUALNEGO DLA ODDZIAŁÓW ZAKAŹNYCH- 1 komplet  dla potrzeb projektu pod tytułem „ Zapobieganie oraz zwalczanie na terenie województwa łódzkiego zakażenia wirusem SARS-CoV-2 i rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej tym wirusem u ludzi ”, realizowany z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Infrastruktura Dla Usług Społecznych, Działanie VII.2 Infrastruktura Ochrony Zdrowia.

Procedura na podstawie art. 6a ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach kryzysowych, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz z efektami ich rozwiązywania problemów kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1842 ze zm.)

Przedmiot Zapytania Ofertowego

Przedmiot zamówienia do zamówienia: 
Dostawę i montaż  SYSTEMU AUDIO-WIZUALNEGO DLA ODDZIAŁÓW ZAKAŹNYCH- 1 komplet , w tym:

Część 1- Położenie RJ-45 w ilości 61 sztuk
             - karta dostępowy w ilości 12 sztuk

Część 2- Aparat telefoniczny w ilości 61 sztuk

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferta może obejmować całość przedmiotu zamówienia lub wybrane części. Część obejmująca więcej niż jedna pozycja- oferta dla swojej ważności w tej części musi być złożona na wszystkie pozycje. Zamówienie zostało podzielone na 2 części.

Termin i miejsce realizacji zamówienia:

Miejsce realizacji zamówienia: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Wł. Biegańskiego w Łodzi

Termin realizacji zamówienia: zgodnie z ofertą 

Miejsce, sposób i termin składania ofert.

Oferty należy drogą drogą na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  oraz  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  do dnia 28.01.2021r roku  do godz. 12:00. do dnia 29.01.2021r do godziny 23:59.

Warunek rozpatrzenia oferty jest przesłanie w terminie składania ofert na wyżej wymienione adresy e-mailowe wraz z poniższymi, wypełnionymi formularzami.

FORMULARZ OFERTOWY - Obligatoryjnie w formie edytowalnej.

FORMULARZ ASORTYMENTOWY- OPIS MINIMAL PARAMETRÓW DLA CZĘŚCI 1

FORMULARZ ASORTYMENTOWY- OPIS MINIMAL PARAMETRÓW DLA CZĘŚCI 2

( W przypadku rozbieżności z opisem prosimy o oznaczenie pozycji, w których danych różnica - przy czym nie ma konieczności wprowadzania zapytań o dopuszczenie - Zamawiający przewiduje na parametry badania oferty, dopuszczenia innego parametru jeśli uzna, że ​​nie jest krytyczny)

Prosimy o załączenie do oferty:

  1. Dla wyrobów medycznych powyżej klasy I:  Certyfikatu CE , tj. wystawienia wystawionego przez notyfikowaną biorącą udział przy kontroli zgodności wyrobu medycznego, zgodnie z aktualną ustawą wyrobach medycznego, obowiązującego na terenie Unii Europejskiej. Prosimy o nieprzesyłanie certyfikatu CE- China Export. (jeśli dotyczy)
  2. Deklaracji zgodności wystawionej przez dane (jeśli dotyczy)
  3. Wniosku o przeniesienie do bazy danych gromadzonych przez Prezesa  Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów medycznych i Produktów Biobójczych lub zgłoszenie wyrobu lub rozdział o rozwiązywaniu problemów (jeśli dotyczy)
  4. Katalogu / ulotki / opis produktu, parametry parametry techniczne, jakość.

Kryteria wyboru to:  cena, dostępność / termin realizacji, parametry techniczne, w tym podstawowe zgodność z OPZ oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia o kryteria w trakcie badań badania ofert.

UWAGA! Nie honorujemy przedpłat ani zaliczek na przedmiot zamówienia.

Zamawiający wybór jedynie na wybrane oferty.  

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez uzasadnienia.

Wykonawca co do zasady jest zobowiązanie do zawarcia umowy wg załączonego wzoru, dopuszcza się zmiany wzoru umowy na mocy zgodnej woli Wykonawcy i Zamawiającego.

Do dokumentu załączany jest  formularz ws. akceptacji otrzymywania faktur w formie.

Wyjaśnienia z dnia 27.01.2021r 

Załącznik nr 1 do wyjaśnień

Załącznik nr 2 do wyjaśnień

Załącznik nr 3 do wyjaśnień

Załącznik nr 4 do wyjaśnień

Wyjaśnienia z dnia 28.01.2021r 

Wyjaśnienia z dnia 28.01.2021r część 2