OGŁOSZENIE NR 156/ZO/COV/2020 instalacja tlenu medycznego

Spółka Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o–  w imieniu Województwa Łódzkiego – zaprasza do składania ofert na instalację tlenu medycznego oraz próżni medycznej  w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. dr Wł. Biegańskiego w Łodziw Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. M. Pirogowa w Łodzi, w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach, w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Marii Skłodowskiej Curie  w Zgierzu  oraz na instalację tlenu medycznego w Samodzielnym Szpitalu Wojewódzkim im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim, dla potrzeb projektu pt.  „Rozbudowa instalacji tlenowej w podmiotach leczniczych znajdujących się na terenie województwa łódzkiego w ramach działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19”, realizowanego z budżetu Województwa Łódzkiego.

Procedura na podstawie art. 46 c ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2020 r. poz. 1845)

Nr postępowania 156/ZO/COV/2020

  1. Przedmiot Zapytania Ofertowego

   Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest instalacja tlenu medycznego oraz próżni medycznej  w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. dr Wł. Biegańskiego w Łodzi, w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. M. Pirogowa w Łodzi, w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach, w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Marii Skłodowskiej Curie w Zgierzu oraz na instalację tlenu medycznego w Samodzielnym Szpitalu Wojewódzkim im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim, w zakresie : montaż rurociągów dla gazów medycznych wraz z odpowiednią armaturą, próby instalacji wykonane zgodnie z normą PN-EN ISO 7396-1:2016 lub inną normą równoważną, pozwalającą na podstawie aktualnych przepisów prawa wprowadzić wyrób do obrotu i używania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, plany,  opisy techniczne, mapy przekroje i rzuty , które są załącznikiem do zapytania :

załącznik nr 2.1

załącznik nr 2.2,

załącznik nr 2.3,

załącznik nr 2.4,

załącznik nr 2.5.

Pytania, Wyjaśnienia z dnia 03.12.2020

Pytania, Wyjaśnienia z dnia 04.12.2020

Pytania, Wyjaśnienia 2  z dnia 04.12.2020

  1. Dopuszcza się składanie ofert częściowych z podziałem na części: 

częśc 1 - instalacja tlenu medycznego oraz próżni medycznej w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. dr Wł. Biegańskiego w Łodzi,

cześć 2 - instalacja tlenu medycznego oraz próżni medycznej w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. Mikołaja Pirogowa w Łodzi,

cześć 3 - instalacja tlenu medycznego oraz próżni medycznej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach

część 4 - instalacja tlenu medycznego w Samodzielnym Szpitalu Wojewódzkim im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim,

część 5 - instalacja tlenu medycznego oraz próżni medycznej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Marii Skłodowskiej Curie w Zgierzu

Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.

  1. Termin i miejsce realizacji zamówienia:

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej Curie w Zgierzu

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr. Wł. Biegańskiego w Łodz

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi

Wojewódzki Szpital Zespolony Stanisława Rybickiego w Skierniewicach

Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim

         Termin realizacji zamówienia: do dnia 23.12.2020r zmiana terminu 30.01.2021 

  1. Miejsce, sposób i termin składania ofert.

Oferty należy przesłać drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 07.12.2020 roku do godz. 11:00.  zmiana terminu 10.12.2020 roku o godzina 12:00

  1. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a) Posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – oświadczenie Wykonawcy, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 3

b) Posiadają zdolności techniczne lub zawodowe – Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 1 zadanie na wykonanie instalacji tlenu medycznego na kwotę co najmniej:

dla pakietu nr 1 ( im. Biegańskiego w Łodzi ) - 300 000 zł brutto

dla pakietu nr 2 ( im. Pirogowa w Łodzi.) - 400 000 zł brutto

dla pakietu nr 3 ( Skierniewice ) - 40 000 zł brutto

dla pakietu nr 4 ( Piotrków )- 60 000 zł brutto

dla pakietu nr 5 ( Zgierz ) - 400 000 zł brutto

oraz złoży dowód potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.

c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizacje zamówienia - Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – oświadczenie Wykonawcy, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3.

  1.  W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy Zamawiający żąda   ( wraz z ofertą ): 

a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3a,

b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

  1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1;

b) dokumenty i wypełnione oświadczenia wymienione w ust. 5 i 6,

c) zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów– jeżeli dotyczy;

d) pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy;

  1. Warunkiem rozpatrzenia oferty jest przesłanie w terminie składania ofert i na  adres: sywia.frackTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wypełnionych formularzy oferty, dokumentów i oświadczeń:

a) Formularz ofertowy zgodnie  z załącznikiem nr 1 ,

b) Oświadczenia

  1. Zamawiający przyjął 100% ceny jako kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.

Kryterium „cena” zostanie wyliczona według poniższego wzoru:     

                          Cena oferty najniższa spośród wszystkich ważnych ofert  (bez ofert, które zostały wykluczone, odrzucone)

Cena= ----------------------------------------------------------------- x 100% x 100

             Cena badanej oferty (bez ofert, które zostały wykluczone, odrzucone)

Maksymalna możliwa do uzyskania ocena w tym kryterium wynosi 100 pkt.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium.

 

  1. Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni, licząc od daty upływu terminu do składania ofert.

Termin za zadawanie pytań : 04.12.2020. godzina 10:00. Po upływie terminu na zadawanie pytań Zamawiający nie odpowiada na zapytania.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez uzasadnienia.

 

Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy wg załączonego wzoru . zmiana wzoru 

 

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycząca  postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółka Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o. z siedzibą przy al. Piłsudskiego 12, 90-051 Łódź adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
  2. z inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym w Spółce IMŁ Sp. z o.o. można skontaktować się drogą elektroniczną pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres niezbędny  do archiwizacji dokumentacji;
  6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  8. Posiada Pani/Pan:

a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

b.na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;

c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;

d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

       9.nie przysługuje Pani/Panu:

a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,