Spółka Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o. – w imieniu Województwa Łódzkiego – zaprasza do składania ofert na dostawę kombinezonów ochronnych wraz z ochraniaczami obuwia do kolan w ilości 40 000 kompletów dla potrzeb projektu pod tytułem projektu pt. „Zapobieganie oraz zwalczanie na terenie województwa łódzkiego zakażenia wirusem SARS-CoV-2 i rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej wywołanej tym wirusem u ludzi”, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Infrastruktura Dla Usług Społecznych, Działanie VII.2 Infrastruktura Ochrony Zdrowia.
Procedura na podstawie art. 6a ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach kryzysowych, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz z efektami ich rozwiązywania problemów kryzysowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2095 ze zm.)
Nr sprawy 8/ZO/COV/22
I. Przedmiot Zapytania Ofertowego
Dostawa kombinezonów ochronnych wraz z ochraniaczami obuwia do kolan w ilości 40 000 kompletów w tym:
* Na komplet składa się z certyfikowany kombinezon oraz certyfikowane ochraniacze na obuwie.
Kombinezony ochronne wraz z ochraniaczami obuwia do kolan muszą spełniać :
Zamawiający zastrzega możliwość wyboru jednej oferty najkorzystniejszej bądź kilku ofert.
Zamawiający przewiduje II etap postępowania o udzielenie zamówienia– negocjacje ceny z wykonawcami spełniającymi warunki udziału w postępowaniu zakupowym.
Wszystkie kombinezony ochronne wraz z ochraniaczami obuwia do kolan powinny posiadać oznakowanie opakowań jednostkowych i zbiorczych informujących o liczbie sztuk w opakowaniu zbiorczym i danych producenta (nazwa, adres), sposobie użycia i wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego użytkowania przedmiotu zamówienia . Pakowany w indywidualne opakowanie.
W każdym indywidualnym opakowaniu oprócz kombinezonu powinna znajdować się informacja zawierająca nazwę, model i rozmiar kombinezonu oraz instrukcja użytkowania w języku polskim.
*Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie przedmiotu zamówienia o maksymalnie 35% w zależności od otrzymanej oferty i kwoty, którą przeznaczył na ten cel.
II. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn WŁ mieszczący się w Łodzi przy ul. Dubois 119 (teren Wojskowych Zakładów Lotniczych nr 1 S.A.)
Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od podpisania umowy .
III. Warunki uczestnictwa w postępowaniu
W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który prześle:
IV. Miejsce, sposób i termin składania ofert.
Ofertę (wypełniony formularz ofertowy w formie edytowalnej wraz z wymaganą dokumentacją) należy złożyć drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 21.04.2022 roku do godz. 9:00 w postaci zaszyfrowanego pliku. Hasła do otwarcia pliku należy przesłać drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w dniu 21.04.2022 roku od godz. 09:30 do 10:30.
Oferty złożone pierwotnie w formie niezaszyfrowanej lub podanie hasła w innym niż ww. terminie będzie skutkowało odrzuceniem ofert.
Oferty negocjacyjne złożone w formie niezaszyfrowanej lub podanie hasła w innym niż podanym we wniosku do złożenia oferty negocjacyjnej, terminie będzie skutkowało odrzuceniem ofert.
Wiadomość e-mail zawierająca ofertę lub ofertę negocjacyjną nie może zawierać hasła do otwarcia zaszyfrowanego pliku z ofertą. Przesłanie oferty pierwotnej wraz z hasłem do jej otwarcia lub w formie niezaszyfrowanej stanowi podstawę do odrzucenia oferty, a w przypadku oferty negocjacyjnej uznania jako wiążącej oferty pierwotnej. Ponadto podanie hasła w innych niż wskazanych w ogłoszeniu oraz wezwaniach terminach, będzie skutkowało odrzuceniem ofert.
Wskazujemy, że złożenie oferty negocjacyjnej nie będzie obligatoryjne.
W przypadku jej braku do końcowej oceny ofert zostanie uwzględniona pierwotna oferta.
Wezwanie do złożenia oferty negocjacyjnej nastąpi na wniosek Zamawiającego.
Zamawiający uznaje za wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia i nie przewiduje możliwości zadawania pytań i publikacji wyjaśnień.
V. Kryteria oceny ofert:
Do oceny ofert przyjmuje się kryterium cena 100%.
Oferty muszą zawierać cenę (netto, brutto, stawka VAT), ilość dostępnego asortymentu, warunki płatności, dane asortymentowe zawarte w formularzu ofertowym oraz pozostałe wymagane dokumenty.
VI. Uwagi końcowe
Do umowy załączany jest formularz ws. akceptacji otrzymywania faktur w formie elektronicznej.
Osoba do kontaktu IMŁ: Zamówienia publiczne: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustaleniami
oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego