Spółka Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. Z o.o. – w imieniu Województwa Łódzkiego – zaprasza do składania ofert na dostawę: środków ochrony indywidualnej: fartuchy barierowe/ochronne/jednorazowe w ilość 17 145 sztuk dla potrzeb projektu pod tytułem projektu pt. „Zapobieganie oraz zwalczanie na terenie województwa łódzkiego zakażenia wirusem SARS-CoV-2 i rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej wywołanej tym wirusem u ludzi”, realizowanego z Budżetu Województw Łódzkiego.
Procedura na podstawie art. 6a ustawy z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. 2020. 1842 ze zm.)
Nr sprawy 99/ZO/COV/2021
I. Przedmiot Zapytania Ofertowego
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków ochrony indywidualnej:
Fartuchy barierowe/ochronne/jednorazowe w ilości 17 145 sztuk, wiązane z tyłu na troki, z dodatkowym górnym zapięciem na przylepiec/rzep, rękawy z elastycznym zabezpieczeniem. Połączenia trwałe i rozdzielne płaskie. Produkt zapewnia skuteczną ochronę antywirusową i antybakteryjną. Stosowany jako warstwa wierzchnia na odzież, zapobiega przenikaniu czynników biologicznych, ciał stałych i cieczy. Strukturę rozmiarową, Zamawiający określi po rozstrzygnięciu zapytania ofertowego.
Fartuchy barierowe/ochronne/jednorazowe muszą spełniać :
Zamawiający zastrzega możliwość wyboru jednej oferty najkorzystniejszej bądź kilku ofert.
Zamawiający przewiduje II etap postępowania o udzielenie zamówienia – negocjacje ceny z wykonawcami spełniającymi warunki udziału w postępowaniu zakupowym.
Wszystkie fartuchy barierowe /ochronne/jednorazowe powinny posiadać oznakowania/ulotki informacyjne w języku polskim informujące o producencie, oznakowanie opakowań jednostkowych i zbiorczych informujących o liczbie sztuk w opakowaniu zbiorczym i danych producenta (nazwa, adres), sposobie użycia i wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego użytkowania przedmiotu zamówienia . Pakowany w indywidualne opakowanie. W każdym indywidualnym opakowaniu oprócz fartucha powinna znajdować się informacja zawierająca nazwę, model i rozmiar fartucha oraz instrukcję użytkowania w języku polskim.
Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie przedmiotu zamówienia o maksymalnie 35% w zależności od otrzymanej oferty i kwoty, którą przeznaczył na ten cel.
II. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
Miejsce realizacji zamówienia: magazyn WŁ mieszczący się w Łodzi przy ul. Dubois 119 (teren Wojskowych Zakładów Lotniczych nr 1 S.A.)
III. Warunki uczestnictwa w postępowaniu
W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który prześle:
d. kartę produktu /ulotkę /folder potwierdzające jednoznacznie zgodność oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia z zaznaczeniem parametrów i wymagań w języku polskim;
e. zdjęcie;
f.oznakowanie i instrukcję użytkowania w języku polskim;
g.na spełnienie warunku zdolności technicznej lub zawodowej wykaz jednej dostawy, wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodu określającego czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wykazane przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane lub są wykonywane – 1 dostawa dotyczącą przedmiotu zamówienia tj. zakupu fartuchów barierowych/ ochronnych/ jednorazowych na wartość min. 7 000,00 zł brutto lub 2 dostawy o łącznej wartości 7 000,00 zł brutto – zgodnie z załącznikiem nr 2 ,
IV.Miejsce, sposób i termin składania ofert.
Ofertę ( wypełniony formularz ofertowy w formie edytowalnej wraz z wymaganą dokumentacją ) należy złożyć drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 27.10.2021 roku do godz. 9:00 w postaci zaszyfrowanego pliku. Hasła do otwarcia pliku należy przesłać drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w dniu 27.10.2021 roku od godz. 09:15 do 10:15.
Oferty złożone pierwotnie w formie niezaszyfrowanej lub podanie hasła w innym niż ww. terminie będzie skutkowało odrzuceniem ofert.
Oferty negocjacyjne złożone w formie niezaszyfrowanej lub podanie hasła w innym niż podanym we wniosku do złożenia oferty negocjacyjnej terminie, będzie skutkowało jej odrzuceniem. Uznana za wiążącą zostanie oferta złożona pierwotnie.
Podanie hasła w terminach innych niż wskazanych w ogłoszeniu lub wniosku, będzie zawsze skutkowało odrzuceniem dokumentu z powodu nieskuteczności jego złożenia.
Wskazujemy, że złożenie oferty negocjacyjnej nie będzie obligatoryjne.
W przypadku jej braku do końcowej oceny ofert zostanie uwzględniona pierwotna oferta.
Wezwanie do złożenia oferty negocjacyjnej nastąpi na wniosek Zamawiającego.
Zamawiający uznaje za wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia i nie przewiduje możliwości zadawania pytań i publikacji wyjaśnień.
V. Kryteria oceny ofert:
Do oceny ofert przyjmuje się kryterium cena 100%.
Oferty muszą zawierać cenę (netto, brutto, stawka VAT), ilość dostępnego asortymentu, warunki płatności, dane asortymentowe zawarte w formularzu ofertowym oraz pozostałe wymagane dokumenty.
VI. Uwagi końcowe
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez uzasadnienia.
Na etapie badania ofert Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia próbek zaoferowanego produktu lub uzupełnienia dokumentów w wyznaczonym terminie.
Ocena zgodności ofert z wymaganiami zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy formularza ofertowego oraz przesłanych wraz z nim informacji, dokumentów i materiałów. Ocenie podlegać będzie zarówno formalna, jak i merytoryczna zgodność oferty z wymaganiami.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Wybrany wykonawca zostanie poinformowany o dokonanym wyborze drogą elektroniczną.
UWAGA! Nie honorujemy przedpłat ani zaliczek na przedmiot zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy wg załączonegowzoru tj. załącznik nr 3 z zastrzeżeniem, że dopuszcza się zmianę wzoru umowy na mocy zgodnej woli Wykonawcy i Zamawiającego.
Do umowy załączany jest formularz ws. akceptacji otrzymywania faktur w formie elektronicznej.
Osoba do kontaktu IMŁ: Zamówienia publiczne: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustaleniami
oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego