OGŁOSZENIE nr 87/ZO/COV/21 - zakup półmasek filtrujących klasy FFP3 w łącznej ilości 2 580 240 szt.

logo

Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione. 

 

Odpowiedzi na zapytania wraz z modyfikacjami umieszczono na dole ogłoszenia. 

Spółka Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o– w imieniu Województwa Łódzkiego – zaprasza do składania ofert na dostawę półmasek filtrujących klasy FFP3 z zaworem wydechowym oraz bez zaworu wydechowego w łącznej ilości 2 580 240 szt. dla potrzeb projektu pt.  „Zapobieganie oraz zwalczanie na terenie województwa łódzkiego zakażenia wirusem SARS-CoV-2 i rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej wywołanej tym wirusem u ludzi”, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Infrastruktura Dla Usług Społecznych, Działanie VII.2 Infrastruktura Ochrony Zdrowia.

Procedura na podstawie art. 6a  ustawy z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych  (Dz.U. 2020.1842 z późn. zm.).

I. Przedmiot Zapytania Ofertowego

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę półmasek filtrujących klasy FFP3 w podziale na zadania:

Zadanie nr 1 – Półmaski filtrujące klasy FFP3 z zaworem wydechowym w ilości  1 970 740 szt.

Zadanie nr 2 – Półmaski filtrujące klasy FFP3 bez zaworu wydechowego  w ilości 609 500 szt.

 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na zadania. Oferent może złożyć ofertę na ilość mniejszą niż wskazana w ogłoszeniu.

Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie przedmiotu zamówienia o maksymalnie 35% w zależności od otrzymanej oferty i kwoty, którą przeznaczył na ten cel.

  1. Specyfikacja produktu:
  • Wyrób o cechach ochronnych, chroniący przed aerozolami w tym bioaerozolami,
  • Zgodność z normami: PN-EN 149+A1:2010 - Sprzęt ochrony układu oddechowego – Półmaski filtrujące do ochrony przed cząstkami – Wymagania, badanie, znakowanie (lub odpowiednio EN 149:2001+A1:2009)
  • Deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE 2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej.
  • Oznakowanie znakiem CE.
  • Wyrób posiadający certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę notyfikowaną (certyfikat badania typu UE) – certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną zarejestrowaną w bazie UE: European Commission Notified body Nando w ramach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425, link do strony:

https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/nando/index.cfm?fuseaction=directive.notifiedbody&dir_id=155501

  • Znakowanie wyrobu zgodnie z Rozporządzeniem UE 2016/425
  1. Wymagana dokumentacja, którą należy złożyć wraz z ofertą:

UWAGA! Dla dokumentów obcojęzycznych należy dołączyć stosowne tłumaczenie na język polski.

Na etapie badania ofert Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia próbek zaoferowanego produktu w terminie przez siebie wyznaczonym oraz do złożenia dodatkowych dokumentów potwierdzających zgodność produktu z wymogami zamówienia

Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgodności oraz jakości zaoferowanego produktu w dowolnie wybranej niezależnej jednostce certyfikującej/notyfikowanej.

II. Warunki udziału w postępowaniu:

DLA ZADANIA NR 1

Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał (tj. zakończył) co najmniej 1 dostawę półmasek filtrujących FFP3 o wartości minimum 1 200 000 zł brutto lub maksymalnie dwie dostawy o łącznej wartości min. 1 200 000 zł brutto.

W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda:

- wykazu dostaw, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, wartości i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane.

DLA ZADANIA NR 2

Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał (tj. zakończył) co najmniej 1 dostawę półmasek filtrujących FFP3 o wartości minimum 365 000 zł brutto.

W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda:

- wykazu dostaw, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, wartości i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane.

W celu potwierdzenia warunku spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego należy złożyć wykaz dostaw oraz powyższe dokumenty wraz z ofertą. Dokumenty należy oznaczyć, którego zadania dotyczą.

III. Termin i miejsce realizacji zamówienia:

Miejsce realizacji zamówienia: magazyn WŁ mieszczący się w Łodzi przy ul. Dubois 119 (teren Wojskowych Zakładów Lotniczych nr 1 S.A.)

Termin realizacji zamówienia: obligatoryjnie do 31 dni 45 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca każdorazowo zobligowany jest do ustalenia z Zamawiającym harmonogramu dostaw, który uwzględniał będzie terminy dostaw oraz ich wielkość.

W przypadku zwiększenia przedmiotu zamówienia, o którym mowa w części I Ogłoszenia, termin dostawy części dodatkowej (zwiększonej) będzie indywidualnie negocjowany.

IV. Miejsce, sposób i termin składania ofert.

Ofertę należy przesłać na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 20.09.2021 r. do godz. 9:00.  21.09.2021 r. do godz. 10:00.Składana oferta musi być zaszyfrowana, tj. opatrzona hasłem dostępowym (np. w programie 7-ZIP), a Wykonawca po terminie składania ofert, ale nie później niż do dnia 20.09.2021 r. do godz. 10:30 21.09.2021 r. do godz. 11:30, prześle na podany powyżej adres mailowy hasło dostępu do odszyfrowania złożonych plików.

Przesłanie oferty po wyznaczonym terminie, jak również brak przesłania w wyznaczonym  czasie hasła do odszyfrowania oferty będzie skutkował nierozpatrzeniem oferty. 

W korespondencji (składanej ofercie, korespondencji z Zamawiającym) obowiązkowo należy powoływać się na numer postępowania wskazany w ogłoszeniu postępowania (87/ZO/COV/21).

V. Zamawiający przewiduje drugi etap postępowania o udzielenie zamówienia – negocjacje ceny z wykonawcami spełniającymi warunki udziału w postępowaniu Złożenie oferty dodatkowej nastąpi tylko i wyłącznie na wniosek Zamawiającego.

VI. Na ofertę składają się następujące dokumenty:

  • Formularz asortymentowo-cenowy
  • Wykaz dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (zgodnie z częścią II ogłoszenia) - dla każdego zadania z osobna,
  • Dokumenty przedmiotowe wskazane w części I Ogłoszenia.

VII. Kryteria oceny ofert:

Do oceny ofert przyjmuje się następujące kryteria: cena 100%.

VIII. Informacje dodatkowe:

  • Oferty muszą zawierać cenę (netto, brutto, stawka VAT), ilość dostępnego asortymentu, warunki płatności, formularz asortymentowy oraz pozostałe wymagane dokumenty,
  • Zamawiający nie honoruje przedpłat ani zaliczek na przedmiot zamówienia.
  • Wykonawca co do zasady jest zobowiązany do zawarcia umowy wg załączonego wzoru z zastrzeżeniem, że dopuszcza się zmianę wzoru umowy na mocy zgodnej woli Wykonawcy i Zamawiającego. 
  • Do umowy załączany jest formularz ws. akceptacji otrzymywania faktur w formie elektronicznej.
  • Zamawiający odpowie jedynie na wybrane oferty.  
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez uzasadnienia.
  • Zamawiający zastrzega możliwość wyboru jednej oferty najkorzystniejszej bądź kilku ofert oraz negocjacji ceny z wykonawcą lub możliwość niewybrania żadnej z ofert.

 

Odpowiedzi oraz modyfikacje z dnia 16.09.2021 r.

Odpowiedzi z dnia 17.09.2021 r.