Wyjaśnienia z dnia 28/07/2021r znajdują się na dole strony.
Spółka Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o. – w imieniu Województwa Łódzkiego – zaprasza do składania ofert na dostawę półmasek filtrujących klasy FFP3 z zaworem wydechowym oraz bez zaworu wydechowego w łącznej ilości 875 000 szt. dla potrzeb projektu pt. „Zapobieganie oraz zwalczanie na terenie województwa łódzkiego zakażenia wirusem SARS-CoV-2 i rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej wywołanej tym wirusem u ludzi”, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Infrastruktura Dla Usług Społecznych, Działanie VII.2 Infrastruktura Ochrony Zdrowia.
Procedura na podstawie art. 6a ustawy z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. 2020.1842 z późn. zm.).
I. Przedmiot Zapytania Ofertowego
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę półmasek filtrujących klasy FFP3 w podziale na zadania:
Zadanie nr 1 – Półmaski filtrujące klasy FFP3 z zaworem wydechowym w ilości 525 000 szt.
Zadanie nr 2 – Półmaski filtrujące klasy FFP3 bez zaworu wydechowego w ilości 350 000 szt.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na zadania. Oferent może złożyć ofertę na ilość mniejszą niż wskazana w ogłoszeniu.
Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie przedmiotu zamówienia o maksymalnie 35% w zależności od otrzymanej oferty i kwoty, którą przeznaczył na ten cel.
Specyfikacja produktu:
Wymagana dokumentacja, którą należy złożyć wraz z ofertą:
UWAGA! Dla dokumentów obcojęzycznych należy dołączyć stosowne tłumaczenie na język polski.
Na etapie badania ofert Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia próbek zaoferowanego produktu w terminie przez siebie wyznaczonym oraz do złożenia dodatkowych dokumentów potwierdzających zgodność produktu z wymogami zamówienia
Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgodności oraz jakości zaoferowanego produktu w dowolnie wybranej niezależnej jednostce certyfikującej/notyfikowanej.
II. Warunki udziału w postępowaniu:
DLA ZADANIA NR 1
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał (tj. zakończył) co najmniej 1 dostawę półmasek filtrujących FFP3 o wartości minimum 550.000 zł brutto.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda:
- wykazu dostaw, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, wartości i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane.
DLA ZADANIA NR 2
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał (tj. zakończył) co najmniej 1 dostawę półmasek filtrujących FFP3 o wartości minimum 300.000 zł brutto.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda:
- wykazu dostaw, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, wartości i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane.
W celu potwierdzenia warunku spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego należy złożyć ww. wykaz dostaw oraz powyższe dokumenty wraz z ofertą. Dokumenty należy oznaczyć, którego zadania dotyczą.
III. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
Miejsce realizacji zamówienia: magazyn WŁ mieszczący się w Łodzi przy ul. Dubois 119 (teren Wojskowych Zakładów Lotniczych nr 1 S.A.)
Termin realizacji zamówienia: obligatoryjnie do 21 dni od daty podpisania umowy.
IV. Miejsce, sposób i termin składania ofert.
Oferty należy przesłać drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 06.08.2021 r. do godz. 14.00.
Oferty przesłane po upływie powyższego terminu nie będą rozpatrywane.
Termin za zadawanie pytań upływa w dniu 28.07.2021 r. o godz. 16.00. Na zapytania, które wpłyną po upływie tego terminu Zamawiający nie udzieli odpowiedzi.
W korespondencji (składanej ofercie, korespondencji z Zamawiającym) obowiązkowo należy powoływać się na numer postępowania wskazany w ogłoszeniu postępowania (82/ZO/COV/21).
Formularz ofertowy Obligatoryjnie w formie edytowalnej.
V. Kryteria oceny ofert:
Do oceny ofert przyjmuje się następujące kryteria: cena 100%.
VI. Informacje dodatkowe: