Ogłoszenie nr 82/ZO/COV/21 na zakup półmasek filtrujących klasy FFP3 w łącznej ilości 875 000 szt.

logo

Wyjaśnienia z dnia 28/07/2021r znajdują się na dole strony.

Spółka Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o– w imieniu Województwa Łódzkiego – zaprasza do składania ofert na dostawę półmasek filtrujących klasy FFP3 z zaworem wydechowym oraz bez zaworu wydechowego w łącznej ilości 875 000 szt. dla potrzeb projektu pt.  „Zapobieganie oraz zwalczanie na terenie województwa łódzkiego zakażenia wirusem SARS-CoV-2 i rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej wywołanej tym wirusem u ludzi”, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Infrastruktura Dla Usług Społecznych, Działanie VII.2 Infrastruktura Ochrony Zdrowia.

Procedura na podstawie art. 6a  ustawy z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych  (Dz.U. 2020.1842 z późn. zm.).

I. Przedmiot Zapytania Ofertowego

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę półmasek filtrujących klasy FFP3  w podziale na zadania:

Zadanie nr 1 – Półmaski filtrujące klasy FFP3 z zaworem wydechowym w ilości 525 000  szt.

Zadanie nr 2 – Półmaski filtrujące klasy FFP3 bez zaworu wydechowego  w ilości 350 000 szt.

 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na zadania. Oferent może złożyć ofertę na ilość mniejszą niż wskazana w ogłoszeniu.

Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie przedmiotu zamówienia o maksymalnie 35% w zależności od otrzymanej oferty i kwoty, którą przeznaczył na ten cel.

Specyfikacja produktu:

  • Wyrób o cechach ochronnych, chroniący przed aerozolami w tym bioaerozolami,
  • Zgodność z normami: PN-EN 149+A1:2010 - Sprzęt ochrony układu oddechowego – Półmaski filtrujące do ochrony przed cząstkami – Wymagania, badanie, znakowanie (lub odpowiednio EN 149:2001+A1:2009)
  • Deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE 2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej.
  • Oznakowanie znakiem CE.
  • Wyrób posiadający certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę notyfikowaną (certyfikat badania typu UE) – obligatoryjnie CIOP-PIB.
  • Znakowanie wyrobu zgodnie z Rozporządzeniem UE 2016/425

 Wymagana dokumentacja, którą należy złożyć wraz z ofertą:

  • deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE nr 2016/425,
  • certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę notyfikowaną – obligatoryjnie CIOP-PIB i raport z badań wyrobu zgodnie z normą EN 149:2001+A1:2009 przeprowadzonych przez jednostkę notyfikowaną - obligatoryjnie CIOP- PIB,
  • Karta produktu/ ulotka,
  • Instrukcja użytkowania w języku polskim,
  • zdjęcie produktu

UWAGA! Dla dokumentów obcojęzycznych należy dołączyć stosowne tłumaczenie na język polski.

Na etapie badania ofert Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia próbek zaoferowanego produktu w terminie przez siebie wyznaczonym oraz do złożenia dodatkowych dokumentów potwierdzających zgodność produktu z wymogami zamówienia

Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgodności oraz jakości zaoferowanego produktu w dowolnie wybranej niezależnej jednostce certyfikującej/notyfikowanej.

II. Warunki udziału w postępowaniu:

DLA ZADANIA NR 1

Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał (tj. zakończył) co najmniej 1 dostawę półmasek filtrujących FFP3 o wartości minimum 550.000 zł brutto.

W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda:

- wykazu dostaw, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, wartości i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane.

DLA ZADANIA NR 2

Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał (tj. zakończył) co najmniej 1 dostawę półmasek filtrujących FFP3 o wartości minimum 300.000 zł brutto.

W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda:

- wykazu dostaw, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, wartości i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane.

W celu potwierdzenia warunku spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego należy złożyć ww. wykaz dostaw oraz powyższe dokumenty wraz z ofertą. Dokumenty należy oznaczyć, którego zadania dotyczą.

III. Termin i miejsce realizacji zamówienia:

Miejsce realizacji zamówienia: magazyn WŁ mieszczący się w Łodzi przy ul. Dubois 119 (teren Wojskowych Zakładów Lotniczych nr 1 S.A.)

Termin realizacji zamówienia: obligatoryjnie do 21 dni od daty podpisania umowy.

IV. Miejsce, sposób i termin składania ofert.

Oferty należy przesłać drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 06.08.2021 r. do godz. 14.00.

Oferty przesłane po upływie powyższego terminu nie będą rozpatrywane.

Termin za zadawanie pytań upływa w dniu 28.07.2021 r. o godz. 16.00. Na zapytania, które wpłyną po upływie tego terminu Zamawiający nie udzieli odpowiedzi. 

W korespondencji (składanej ofercie, korespondencji z Zamawiającym) obowiązkowo należy powoływać się na numer postępowania wskazany w ogłoszeniu postępowania (82/ZO/COV/21).

Formularz ofertowy Obligatoryjnie w formie edytowalnej

V. Kryteria oceny ofert:

Do oceny ofert przyjmuje się następujące kryteria: cena 100%.

VI. Informacje dodatkowe:

  • Oferty muszą zawierać cenę (netto, brutto, stawka VAT), ilość dostępnego asortymentu, warunki płatności, formularz asortymentowy oraz pozostałe wymagane dokumenty,
  • Zamawiający nie honoruje przedpłat ani zaliczek na przedmiot zamówienia.
  • Wykonawca co do zasady jest zobowiązany do zawarcia umowy wg załączonego wzoru z zastrzeżeniem, że dopuszcza się zmianę wzoru umowy na mocy zgodnej woli Wykonawcy i Zamawiającego. 
  • Do umowy załączany jest formularz ws. akceptacji otrzymywania faktur w formie elektronicznej.
  • Zamawiający odpowie jedynie na wybrane oferty.  
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez uzasadnienia.
  • Zamawiający zastrzega możliwość wyboru jednej oferty najkorzystniejszej bądź kilku ofert oraz negocjacji ceny z wykonawcą lub możliwość niewybrania żadnej z ofert.

Wyjaśnienia z dnia 28/07/2021r.