OGŁOSZENIE NR 67/ZO/COV/21 dot. zakupu półmasek filtrujących klasy FFP2 z zaworem wydechowym w ilości 27 960 szt.

Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione. 

 

Spółka Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o– w imieniu Województwa Łódzkiego – zaprasza do składania ofert na dostawę półmasek filtrujących klasy FFP2 z zaworem wydechowym na łączną ilość 27 960 szt. dla potrzeb projektu pt.  „Zapobieganie oraz zwalczanie na terenie województwa łódzkiego zakażenia wirusem SARS-CoV-2 i rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej wywołanej tym wirusem u ludzi”, realizowanego z budżetu Województwa Łódzkiego.

Procedura na podstawie art. 6a  ustawy z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych  (Dz.U. 2020.1842 z późn. zm.)

I. Przedmiot Zapytania Ofertowego

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę półmasek filtrujących klasy FFP2 z zaworem wydechowym w ilości 27 960 szt.

 Oferent może złożyć ofertę na ilość mniejszą niż wskazana w ogłoszeniu.

Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie przedmiotu zamówienia o maksymalnie 35% w zależności od otrzymanej oferty i kwoty, którą przeznaczył na ten cel.

II. Specyfikacja produktu:

  • Wyrób o cechach ochronnych, chroniący przed aerozolami w tym bioaerozolami,
  • Zgodność z normami: PN-EN 149+A1:2010 - Sprzęt ochrony układu oddechowego – Półmaski filtrujące do ochrony przed cząstkami – Wymagania, badanie, znakowanie (lub odpowiednio EN 149:2001+A1:2009)
  • Deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE 2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej.
  • Oznakowanie znakiem CE.
  • Wyrób posiadający certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę notyfikowaną (certyfikat badania typu UE) – obligatoryjnie CIOP-PIB.
  • Znakowanie wyrobu zgodnie z Rozporządzeniem UE 2016/425

 III. Wymagana dokumentacja, którą należy złożyć wraz z ofertą:

  • deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE nr 2016/425,
  • certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę notyfikowaną – obligatoryjnie CIOP-PIB i raport z badań wyrobu zgodnie z normą EN 149:2001+A1:2009 przeprowadzonych przez jednostkę notyfikowaną - obligatoryjnie CIOP-BIP,
  • Karta produktu/ ulotka,
  • Instrukcja użytkowania w języku polskim,
  • zdjęcie produktu

UWAGA! Dla dokumentów obcojęzycznych należy dołączyć stosowne tłumaczenie na język polski.

Na etapie badania ofert Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia próbek zaoferowanego produktu w terminie przez siebie wyznaczonym oraz do złożenia dodatkowych dokumentów potwierdzających zgodność produktu z wymogami zamówienia

Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgodności oraz jakości zaoferowanego produktu w dowolnie wybranej niezależnej jednostce certyfikującej/notyfikowanej. 

IV. Termin i miejsce realizacji zamówienia:

Miejsce realizacji zamówienia: magazyn WŁ mieszczący się w Łodzi przy ul. Dubois 119 (teren Wojskowych Zakładów Lotniczych nr 1 S.A.)

Termin realizacji zamówienia: obligatoryjnie do 21 dni od daty podpisania umowy.

V. Miejsce, sposób i termin składania ofert.

Oferty należy przesłać drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 02.07.2021 r. do godz. 14:00.

Oferty przesłane po upływie powyższego terminu nie będą rozpatrywane.

Termin za zadawanie pytań/skłądanie wniosków o wyjaśnienie wyznacza się do dnia: 28.06.2021 r. do godziny 08:00. Po upływie terminu na Zamawiający nie odpowiada na przesłane zapytania.

Warunkiem rozpatrzenia oferty jest przesłanie jej w terminie składania ofert na wyżej wymienione adresy e-mailowe wraz z uzupełnionymi poniższymi formularzami oraz wskazanymi w pkt.III Ogłoszenia dokumentami.

Formularz ofertowy Obligatoryjnie w formie edytowalnej

VI. Kryteria oceny ofert:

Do oceny ofert przyjmuje się następujące kryteria: cena 100%.

VII. Informacje dodatkowe:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia o dodatkowe kryteria w trakcie badania ofert. Oferty muszą zawierać cenę (netto, brutto, stawka VAT), ilość dostępnego asortymentu, warunki płatności, formularz asortymentowy oraz pozostałe wymagane dokumenty,

UWAGA! Nie honorujemy przedpłat ani zaliczek na przedmiot zamówienia.

Wykonawca co do zasady jest zobowiązany do zawarcia umowy wg załączonego wzoru z zastrzeżeniem, że dopuszcza się zmianę wzoru umowy na mocy zgodnej woli Wykonawcy i Zamawiającego. 

Do umowy załączany jest formularz ws. akceptacji otrzymywania faktur w formie elektronicznej.

Zamawiający odpowie jedynie na wybrane oferty.  

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez uzasadnienia.

Zamawiający zastrzega możliwość wyboru jednej oferty najkorzystniejszej bądź kilku ofert lub możliwość niewybrania żadnej z ofert.