OGŁOSZENIE NR 53/ZO/COV/21 dot. zakupu półmasek filtrujących klasy FFP2

Nowy logotym Fundurze Europejskie kolor

UWAGA! Wyjaśnienia zostały zamieszczone na dole ogłoszenia.  

 UWAGA - zmiana terminu składania ofert. 

Spółka Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o– w imieniu Województwa Łódzkiego – zaprasza do składania ofert na dostawę półmasek filtrujących klasy FFP2 w ilości 166 660 szt. dla potrzeb projektu pt.  „Zapobieganie oraz zwalczanie na terenie województwa łódzkiego zakażenia wirusem SARS-CoV-2 i rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej wywołanej tym wirusem u ludzi”, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Infrastruktura Dla Usług Społecznych, Działanie VII.2 Infrastruktura Ochrony Zdrowia.

Procedura na podstawie art. 6a  ustawy z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych  (Dz.U. 2020.1842 z późn. zm.).

 I. Przedmiot Zapytania Ofertowego

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę półmasek filtrujących typu FFP2 bez zaworu wydechowego w ilości 166 660 szt.

 Oferent może złożyć ofertę na ilość mniejszą niż wskazana w ogłoszeniu.

Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie przedmiotu zamówienia o maksymalnie 35% w zależności od otrzymanej oferty i kwoty, którą przeznaczył na ten cel.

Specyfikacja produktu:

  • Wyrób o cechach ochronnych, chroniący przed aerozolami w tym bioaerozolami,
  • Zgodność z normami: PN-EN 149+A1:2010 - Sprzęt ochrony układu oddechowego – Półmaski filtrujące do ochrony przed cząstkami – Wymagania, badanie, znakowanie (lub odpowiednio EN 149:2001+A1:2009)
  • Deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE 2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej.
  • Oznakowanie znakiem CE.
  • Wyrób posiadający certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę notyfikowaną (certyfikat badania typu UE) – obligatoryjnie CIOP-PIB.
  • Znakowanie wyrobu zgodnie z Rozporządzeniem UE 2016/425

 Wymagana dokumentacja, którą należy złożyć wraz z ofertą:

  • deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE nr 2016/425,
  • certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę notyfikowaną – obligatoryjnie CIOP-PIB i raport z badań wyrobu zgodnie z normą EN 149:2001+A1:2009 akredytowanego laboratorium badawczego,
  • Karta produktu/ ulotka,
  • Instrukcja użytkowania w języku polskim,
  • zdjęcie produktu

Na etapie badania ofert Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia próbek zaoferowanego produktu w terminie przez siebie wyznaczonym oraz do złożenia dodatkowych dokumentów potwierdzających zgodność produktu z wymogami zamówienia

Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgodności oraz jakości zaoferowanego produktu w dowolnie wybranej niezależnej jednostce certyfikującej/notyfikującej.  

II. Termin i miejsce realizacji zamówienia:

Miejsce realizacji zamówienia: magazyn WŁ mieszczący się w Łodzi przy ul. Dubois 119 (teren Wojskowych Zakładów Lotniczych nr 1 S.A.)

Termin realizacji zamówienia: obligatoryjnie do 21 dni od daty podpisania umowy.

III. Miejsce, sposób i termin składania ofert.

Oferty należy przesłać drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 25.05.2021 r. do godz. 12:00.   26.05.2021 r. godz. 16.00.

Oferty przesłane po upływie powyższego terminu nie będą rozpatrywane.

 Warunkiem rozpatrzenia oferty jest przesłanie jej w terminie składania ofert na wyżej wymienione adresy e-mailowe wraz z uzupełnionymi poniższymi formularzami oraz wskazanymi w pkt.I Ogłoszenia dokumentami.

Formularz ofertowy Obligatoryjnie w formie edytowalnej

 (W przypadku rozbieżności z wymogami ogłoszenia prosimy o z wskazanie w uwagach w formularzu ofertowym, w których występuje różnica - przy czym nie ma konieczności składania zapytań o dopuszczenie - Zamawiający przewiduje na etapie badania oferty, możliwość dopuszczenia innego parametru jeśli uzna, że nie jest krytyczny)

IV. Kryteria oceny ofert:

Do oceny ofert przyjmuje się następujące kryteria: cena 100%.

V. Informacje dodatkowe:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia o dodatkowe kryteria w trakcie badania ofert. Oferty muszą zawierać cenę (netto, brutto, stawka VAT), ilość dostępnego asortymentu, warunki płatności, formularz asortymentowy oraz pozostałe wymagane dokumenty,

UWAGA! Nie honorujemy przedpłat ani zaliczek na przedmiot zamówienia.

Wykonawca co do zasady jest zobowiązany do zawarcia umowy wg załączonego wzoru z zastrzeżeniem, że dopuszcza się zmianę wzoru umowy na mocy zgodnej woli Wykonawcy i Zamawiającego. 

Do umowy załączany jest formularz ws. akceptacji otrzymywania faktur w formie elektronicznej.

Zamawiający odpowie jedynie na wybrane oferty.  

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez uzasadnienia.

Zamawiający zastrzega możliwość wyboru jednej oferty najkorzystniejszej bądź kilku ofert lub możliwość niewybrania żadnej z ofert.

 

Wyjaśnienia z dnia 26.05.2021 r.