OGŁOSZENIE NR 18/ZO/COV/21 dot. zakupu : Fartuch barierowy/ochronny/jednorazowy 27 500 sztuk

 

Spółka Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o– w imieniu Województwa Łódzkiego – zaprasza do składania ofert na dostawę środków ochrony osobistej: Fartuchy barierowe/ochronne/jednorazowe w ilość  27.500 sztuk . dla potrzeb projektu pt.  „Zapobieganie oraz zwalczanie na terenie województwa łódzkiego zakażenia wirusem SARS-CoV-2 i rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej wywołanej tym wirusem u ludzi”. Zakup finansowany z budżetu województwa łódzkiego na 2021 r.

Procedura na podstawie art. 6a  ustawy z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych  (Dz.U. 2020.1842 z późn. zm.)

  1. Przedmiot zamówienia
  1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup środków ochrony osobistej: 

Fartuchy barierowe/ochronne/jednorazowe w ilości 27.500 sztuk.

  1. Cechy produktu    

Fartuchy barierowe /ochronne / jednorazowe wykonane będą z :

Włóknina techniczna PP lub PES z powłoką PU lub PE / warunkowo PP+PP/ gramatura minimum 65 g/m2.   

  1. Dostarczane Fartuchy barierowe/ochronne/jednorazowe muszą spełniać  wszystkie wymagania w zakresie jakości i standardów bezpieczeństwa określone w przepisach UE.
  2. Powinny spełniać normy oraz wytyczne dotyczące produktów wykorzystywanych podczas zwalczania COVID-19: https://www.gov.pl/web/zdrowie/informacje-dotyczace-produktow-wykorzystywanych-podczas-zwalczania-covid-19
  3. certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną (CIOP-PIB) w ramach rozporządzenia 2016/425, przy czym wymagana jest klasa 4 lub wyższa dla odporności na przenikanie skażonej cieczy pod wpływem ciśnienia hydrostatycznego
  4. zgodność z normami: PN-EN 14126:2005 - Odzież ochronna – Wymagania i metody badań dla odzieży chroniącej przed czynnikami infekcyjnymi (lub odpowiednio EN 14126:2003 EN 14126:2003/AC:2004)
  5. deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE 2016/425
  6. oznakowanie CE

 Wszystkie fartuchy barierowe /ochronne/jednorazowe powinny posiadać oznakowania/ulotki informacyjne w języku polskim informujące o producencie, oznakowanie opakowań jednostkowych i zbiorczych informujących o liczbie sztuk w opakowaniu i danych producenta (nazwa, adres). sposobie użycia i wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego użytkowania przedmiotu zamówienia .

Zamawiający nie rozpatrzy ofert które nie będą posiadać certyfikatu CIOP-PIB.

  1. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż określony w ofercie.
  2. Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie przedmiotu zamówienia o maksymalnie 35% w zależności od otrzymanej oferty i kwoty, którą przeznaczył na ten cel.                             

II   Warunki uczestnictwa w postępowaniu :

W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który:

  1. prześle załączony  formularz ofertowy, który stanowi załącznik do ogłoszenia  Formularz ofertowy w formie edytowalnej.,
  2. zaoferuje produkt zgodny z opisem przedmiotu zamówienia – prześle wraz z formularzem ofertowym scany kart produktu , deklarację zgodności , certyfikaty  oraz zdjęcia produktu zawierające informacje w języku polskim dotyczące spełnienia wymagań zamawiającego.
  3. W przypadku braku powyższych dokumentów wykonawca nie będzie wzywany do ich uzupełnienia, lecz jego oferta zostanie odrzucona.
  4. Wykonawca co do zasady jest zobowiązany do zawarcia umowy wg. załączonego WZORUz zastrzeżeniem, że dopuszcza się zmianę wzoru umowy na mocy zgodnej woli Wykonawcy i Zamawiającego.

III . Opis sposobu przygotowania, forma i termin złożenia oferty

  1. Ofertę składa się w terminie do

11.03.2021

do godz. 09:00 przesyłając wypełniony formularz ofertowy na adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wraz z wymaganą dokumentacją .

IV .     Uwagi końcowe

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia ogłoszenia bez podania uzasadnienia.
  2. Na etapie badania ofert Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia próbek zaoferowanego produktu w wyznaczonym terminie.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od podpisania umowy  z wybranym Wykonawcą w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego ogłoszenia.
  4. W przypadku gdy wybrany wykonawca uchyli się od podpisania umowy, o której mowa w ust. 2 zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert.
  5. Wybrany wykonawca zostanie  poinformowani o dokonanym wyborze drogą elektroniczną.
  6. Zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego.
  7. Ocena zgodności ofert z wymaganiami zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy formularza ofertowego oraz przesłanych wraz z nim informacji, dokumentów i materiałów. Ocenie podlegać będzie zarówno formalna, jak i merytoryczna zgodność oferty z wymaganiami.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez wykonawców dokumentów i informacji.
  9. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu tylko w przypadku gdy załączony scan jest nieczytelny lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jego prawdziwości.
  10. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę, spośród ważnych ofert złożonych w postępowaniu. Podstawowym  kryterium  wyboru Wykonawcy będzie jakość wykonania  i cena.
  11. Termin dostawy Zamawiający ustala na do 14 dni kalendarzowych od podpisania umowy .
  12. Miejsce dostawy : magazyn WŁ mieszczący się w Łodzi przy ul. Dubois 119 (teren Wojskowych Zakładów Lotniczych nr 1 S.A.)

Zamawiający dopuśc  oferty ,  złożone przez Wykonawcę   na ilość sztuk  mniejszą niż jest w ogłoszeniu .