Zamawiajacy informuje, iż przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione.
UWAGA! Wyjaśnienia zostały zamieszczone na dole ogłoszenia!
Spółka Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o. – w imieniu Województwa Łódzkiego – zaprasza do składania ofert na dostawę półmasek filtrujących klasy FFP2 na łączną ilość 40 000 szt. dla potrzeb projektu pt. „Zapobieganie oraz zwalczanie na terenie województwa łódzkiego zakażenia wirusem SARS-CoV-2 i rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej wywołanej tym wirusem u ludzi”, realizowanego z budżetu Województwa Łódzkiego.
Procedura na podstawie art. 6a ustawy z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. 2020.1842 z późn. zm.)
I. Przedmiot Zapytania Ofertowego
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę półmasek filtrujących typu FFP2 w podziale na zadania:
Zadanie nr 1 – Półmaski filtrujące klasy FFP2 z zaworem wydechowym w ilości 28 000 szt.
Zadanie nr 2 - Półmaski filtrujące klasy FFP2 bez zaworu wydechowego w ilości 12 000 szt.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na zadania.
Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie przedmiotu zamówienia o maksymalnie 35% w zależności od otrzymanej oferty i kwoty, którą przeznaczył na ten cel.
Specyfikacja produktu:
Wymagana dokumentacja:
Na etapie badania ofert Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia próbek zaoferowanego produktu w wyznaczonym terminie.
II. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
Miejsce realizacji zamówienia: magazyn WŁ mieszczący się w Łodzi przy ul. Dubois 119 (teren Wojskowych Zakładów Lotniczych nr 1 S.A.)
Termin realizacji zamówienia: Maksymalnie w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy.
III. Miejsce, sposób i termin składania ofert.
Oferty należy przesłać drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 01.03.2021 r. do godz. 16:00.
Warunkiem rozpatrzenia oferty jest przesłanie jej w terminie składania ofert na wyżej wymienione adresy e-mailowe wraz z uzupełnionymi poniższymi formularzami.
Formularz ofertowy Obligatoryjnie w formie edytowalnej.
(W przypadku rozbieżności z opisem prosimy o oznaczenie pozycji oraz wskazanie w uwagach w formularzu ofertowym, w których występuje różnica - przy czym nie ma konieczności składania zapytań o dopuszczenie - Zamawiający przewiduje na etapie badania oferty, możliwość dopuszczenia innego parametru jeśli uzna, że nie jest krytyczny)
IV. Kryteria oceny ofert:
Do oceny ofert przyjmuje się następujące kryteria: Cena 100%
V. Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia o dodatkowe kryteria w trakcie badania ofert. Oferty muszą zawierać cenę (netto, brutto, stawka VAT), ilość dostępnego asortymentu, termin realizacji- ilość dni od podpisania umowy przez Zamawiającego , warunki płatności, formularz asortymentowy oraz pozostałe wymagane dokumenty,
UWAGA! Nie honorujemy przedpłat ani zaliczek na przedmiot zamówienia.
Wykonawca co do zasady jest zobowiązany do zawarcia umowy wg załączonego wzoru z zastrzeżeniem, że dopuszcza się zmianę wzoru umowy na mocy zgodnej woli Wykonawcy i Zamawiającego.
Do umowy załączany jest formularz ws. akceptacji otrzymywania faktur w formie elektronicznej.
Zamawiający odpowie jedynie na wybrane oferty.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez uzasadnienia.