OGŁOSZENIE NR 16/ZO/COV/21 dot. zakupu półmasek filtrujących klasy FFP2

 

 Zamawiajacy informuje, iż przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione. 

 

UWAGA! Wyjaśnienia zostały zamieszczone na dole ogłoszenia!

 

Spółka Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o– w imieniu Województwa Łódzkiego – zaprasza do składania ofert na dostawę półmasek filtrujących klasy FFP2 na łączną ilość 40 000 szt. dla potrzeb projektu pt.  „Zapobieganie oraz zwalczanie na terenie województwa łódzkiego zakażenia wirusem SARS-CoV-2 i rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej wywołanej tym wirusem u ludzi”, realizowanego z budżetu Województwa Łódzkiego.

Procedura na podstawie art. 6a  ustawy z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych  (Dz.U. 2020.1842 z późn. zm.)

I. Przedmiot Zapytania Ofertowego

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę półmasek filtrujących typu FFP2 w podziale na zadania:

Zadanie nr 1 – Półmaski filtrujące klasy FFP2 z zaworem wydechowym w ilości 28 000 szt.

Zadanie nr 2 - Półmaski filtrujące klasy FFP2 bez zaworu wydechowego w ilości 12 000 szt.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na zadania.

Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie przedmiotu zamówienia o maksymalnie 35% w zależności od otrzymanej oferty i kwoty, którą przeznaczył na ten cel.

Specyfikacja produktu:

  • Wyrób o cechach ochronnych, chroniący przed aerozolami w tym bioaerozolami,
  • Zgodność z normami: PN-EN 149+A1:2010 - Sprzęt ochrony układu oddechowego – Półmaski filtrujące do ochrony przed cząstkami – Wymagania, badanie, znakowanie ( lub odpowiednio EN 149:2001+A1:2009)
  • Deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE 2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej.
  • Oznakowanie znakiem CE.

 Wymagana dokumentacja:

  • deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE nr 2016/425,
  • certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę notyfikującą.
  • Karta produktu/ ulotka
  • zdjęcie produktu

Na etapie badania ofert Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia próbek zaoferowanego produktu w wyznaczonym terminie.

II. Termin i miejsce realizacji zamówienia:

Miejsce realizacji zamówienia: magazyn WŁ mieszczący się w Łodzi przy ul. Dubois 119 (teren Wojskowych Zakładów Lotniczych nr 1 S.A.)

Termin realizacji zamówienia: Maksymalnie w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy. 

III. Miejsce, sposób i termin składania ofert.

Oferty należy przesłać drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 01.03.2021 r. do godz. 16:00.

Warunkiem rozpatrzenia oferty jest przesłanie jej w terminie składania ofert na wyżej wymienione adresy e-mailowe wraz z uzupełnionymi poniższymi formularzami.

Formularz ofertowy Obligatoryjnie w formie edytowalnej

 (W przypadku rozbieżności z opisem prosimy o oznaczenie pozycji oraz wskazanie w uwagach w formularzu ofertowym, w których występuje różnica - przy czym nie ma konieczności składania zapytań o dopuszczenie - Zamawiający przewiduje na etapie badania oferty, możliwość dopuszczenia innego parametru jeśli uzna, że nie jest krytyczny)

IV. Kryteria oceny ofert:

Do oceny ofert przyjmuje się następujące kryteria: Cena 100%

V. Informacje dodatkowe:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia o dodatkowe kryteria w trakcie badania ofert. Oferty muszą zawierać cenę (netto, brutto, stawka VAT), ilość dostępnego asortymentu, termin realizacji- ilość dni od podpisania umowy przez Zamawiającego , warunki płatności, formularz asortymentowy oraz pozostałe wymagane dokumenty,

UWAGA! Nie honorujemy przedpłat ani zaliczek na przedmiot zamówienia.

Wykonawca co do zasady jest zobowiązany do zawarcia umowy wg załączonego wzoru z zastrzeżeniem, że dopuszcza się zmianę wzoru umowy na mocy zgodnej woli Wykonawcy i Zamawiającego. 

Do umowy załączany jest formularz ws. akceptacji otrzymywania faktur w formie elektronicznej.

Zamawiający odpowie jedynie na wybrane oferty.  

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez uzasadnienia.

 

Wyjaśnienia z dnia 26.02.2021 r.