OGŁOSZENIE NR 13/ZO/COV/21 dot. zakupu : Fartuch barierowy/ochronny/jednorazowy 35 000 sztuk

Spółka Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o– w imieniu Województwa Łódzkiego – zaprasza do składania ofert na dostawę środków ochrony osobistej: Fartuchy barierowe/ochronne/jednorazowe w ilość  35 000 sztuk . dla potrzeb projektu pt.  „Zapobieganie oraz zwalczanie na terenie województwa łódzkiego zakażenia wirusem SARS-CoV-2 i rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej wywołanej tym wirusem u ludzi”. Zakup finansowany z budżetu województwa łódzkiego na 2021 r.

Procedura na podstawie art. 6a  ustawy z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych  (Dz.U. 2020.1842 z późn. zm.)

 I. Przedmiot zamówienia

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup środków ochrony osobistej: 

Fartuchy barierowe/ochronne/jednorazowe w ilości 35 000sztuk.

  1. Cechy produktu    

Fartuchy barierowe /ochronne / jednorazowe wykonane będą z :

Włóknina techniczna polipropylenowa/poliestrowa z powłoką poliuretanową , gramatura minimum   70g/m2.

  1. Dostarczane Fartuchy barierowe/ochronne/jednorazowe muszą spełniać  wszystkie wymagania w zakresie jakości i standardów bezpieczeństwa określone w przepisach UE.
  2. Powinny spełniać normy oraz wytyczne dotyczące produktów wykorzystywanych podczas zwalczania COVID-19: https://www.gov.pl/web/zdrowie/informacje-dotyczace-produktow-wykorzystywanych-podczas-zwalczania-covid-19
  3. certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną (CIOP-PIB) w ramach rozporządzenia 2016/425, przy czym wymagana jest klasa 4 lub wyższa dla odporności na przenikanie skażonej cieczy pod wpływem ciśnienia hydrostatycznego
  4. zgodność z normami: PN-EN 14126:2005 - Odzież ochronna – Wymagania i metody badań dla odzieży chroniącej przed czynnikami infekcyjnymi (lub odpowiednio EN 14126:2003 EN 14126:2003/AC:2004)
  5. deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE 2016/425
  6. oznakowanie CE

 Wszystkie fartuchy barierowe /ochronne/jednorazowe powinny posiadać oznakowania/ulotki informacyjne w języku polskim informujące o producencie, oznakowanie opakowań jednostkowych i zbiorczych informujących o liczbie sztuk w opakowaniu i danych producenta (nazwa, adres). sposobie użycia i wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego użytkowania przedmiotu zamówienia .

Zamawiający nie rozpatrzy ofert które nie będą posiadać certyfikatu CIOP-PIB.

  1. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż określony w ofercie.
  2. Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie przedmiotu zamówienia o maksymalnie 35% w zależności od otrzymanej oferty i kwoty, którą przeznaczył na ten cel.                             

II   Warunki uczestnictwa w postępowaniu :

W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który:

  1. prześle załączony  formularz ofertowy, który stanowi załącznik do ogłoszenia  Formularz ofertowyformie edytowalnej.,
  2. zaoferuje produkt zgodny z opisem przedmiotu zamówienia – prześle wraz z formularzem ofertowym scany kart produktu , deklarację zgodności , certyfikaty  oraz zdjęcia produktu zawierające informacje w języku polskim dotyczące spełnienia wymagań zamawiającego.
  3. W przypadku braku powyższych dokumentów wykonawca nie będzie wzywany do ich uzupełnienia, lecz jego oferta zostanie odrzucona.
  4. Wykonawca co do zasady jest zobowiązany do zawarcia umowy wg. załączonego WZORU z zastrzeżeniem, że dopuszcza się zmianę wzoru umowy na mocy zgodnej woli Wykonawcy i Zamawiającego.

III . Opis sposobu przygotowania, forma i termin złożenia oferty

  1. Ofertę składa się w terminie do

    16.02.2021

    do godz. 10:00 przesyłając wypełniony formularz ofertowy na adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wraz z wymaganą dokumentacją .

IV .     Uwagi końcowe

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia ogłoszenia bez podania uzasadnienia.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od podpisania umowy  z wybranym Wykonawcą w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego ogłoszenia.
  3. W przypadku gdy wybrany wykonawca uchyli się od podpisania umowy, o której mowa w ust. 2 zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert.
  4. Wybrany wykonawca zostanie  poinformowani o dokonanym wyborze drogą elektroniczną.
  5. Zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego.
  6. Ocena zgodności ofert z wymaganiami zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy formularza ofertowego oraz przesłanych wraz z nim informacji, dokumentów i materiałów. Ocenie podlegać będzie zarówno formalna, jak i merytoryczna zgodność oferty z wymaganiami.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez wykonawców dokumentów i informacji.
  8. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu tylko w przypadku gdy załączony scan jest nieczytelny lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jego prawdziwości.
  9. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę, spośród ważnych ofert złożonych w postępowaniu. Podstawowym  kryterium  wyboru Wykonawcy będzie najniższa cena.
  10. Termin dostawy Zamawiający ustala na do 21 dni od podpisania umowy przez strony.
  11. Miejsce dostawy : magazyn WŁ mieszczący się w Łodzi przy ul. Dubois 119 (teren Wojskowych Zakładów Lotniczych nr 1 S.A.)

Zamawiający dopuszcza  oferty ,   złożone przez Wykonawcę   na ilość sztuk  mniejszą niż jest w ogłoszeniu .