OGŁOSZENIE NR 4/ZO/COV/21 DOT. ZAKUPU POJAZDU GOSPODARCZEGO – AKUMULATOROWEGO DO TRANSPORTU TOWARÓW MEDYCZNYCH I ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH – 1 SZT. ORAZ POJAZDU MEDYCZNEGO – AKUMULATOROWEGO DO TRANSPORTU PACJENTÓW – 1 SZT.

logo lodzie UE RP fundusze unijne

Zamawiający informuje, iż postępowanie w zakresie zadania nr 2 - zakup pojazdu medycznego-akumulatorowego do transportu pacjentów - zostało unieważnione. 

Spółka Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o– w imieniu Województwa Łódzkiego – zaprasza do składania ofert na dostawę Pojazdu gospodarczego – akumulatorowego do transportu towarów medycznych i środków dezynfekcyjnych – 1 szt. oraz pojazdu medycznego – akumulatorowego do transportu pacjentów – 1 szt.  dla potrzeb projektu pt.  „Zapobieganie oraz zwalczanie na terenie województwa łódzkiego zakażenia wirusem SARS-CoV-2 i rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej wywołanej tym wirusem u ludzi”, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Infrastruktura Dla Usług Społecznych, Działanie VII.2 Infrastruktura Ochrony Zdrowia.

Procedura na podstawie art. 6a  ustawy z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych  (Dz.U. 2020.1842 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 28 marca 2020r. o zmianie ww. ustawy ( Dz.U. z 2020r. poz. 2112 ) 

Przedmiot Zapytania Ofertowego

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pojazdów akumulatorowych z podziałem na zadania:

Zadanie 1 – Dostawa pojazdu gospodarczego – akumulatorowego do rozwożenia/transportu towarów medycznych i środków dezynfekcyjnych – 1 szt.;

Zadanie 2 – Dostawa pojazdu medycznego – akumulatorowego do transportu pacjentów – 1 szt.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

 

Termin i miejsce realizacji zamówienia:

Miejsce realizacji zamówienia: 

Zadanie 1 - Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. dr Wł. Biegańskiego w Łodzi.

Zadanie 2 - Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. dr Wł. Biegańskiego w Łodzi.

Termin realizacji zamówienia: zgodnie z ofertą 

Miejsce, sposób i termin składania ofert.

Oferty należy przesłać drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 2.02.2021 r. do godz. 12:00.

Warunkiem rozpatrzenia oferty jest przesłanie jej w terminie składania ofert na wyżej wymienione adresy e-mailowe wraz z uzupełnionymi poniższymi formularzami.

Formularz ofertowy Obligatoryjnie w formie edytowalnej

FORMULARZ ASORTYMENTOWY – OPIS MINIMALNYCH PARAMETRÓW DLA Zadania nr 1  

FORMULARZ ASORTYMENTOWY – OPIS MINIMALNYCH PARAMETRÓW DLA Zadania nr 2

 (W przypadku rozbieżności z opisem prosimy o oznaczenie pozycji oraz wskazanie w uwagach w formularzu ofertowym, w których występuje różnica - przy czym nie ma konieczności składania zapytań o dopuszczenie - Zamawiający przewiduje na etapie badania oferty, możliwość dopuszczenia innego parametru jeśli uzna, że nie jest krytyczny)

Prosimy o załączenie do oferty:

  1. Dla wyrobów medycznych powyżej klasy I: Certyfikatu CE, tj. certyfikatu wystawionego przez jednostkę notyfikowaną biorącą udział przy ocenie zgodności wyrobu medycznego, zgodnie z aktualną ustawą wyrobach medycznych, obowiązującego na terenie Unii Europejskiej. 
  2. Deklaracji zgodności wystawionej przez producenta
  3. Wniosku o przeniesienie do bazy danych gromadzonych przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów medycznych i Produktów Biobójczych lub zgłoszenia wyrobu lub powiadomienia o wprowadzeniu wyrobu do obrotu (jeśli dotyczy)
  4. Katalogu/ulotki/opisu produktu potwierdzającego jego parametry techniczne, jakość

Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia o dodatkowe kryteria w trakcie badania ofert.

UWAGA! Nie honorujemy przedpłat ani zaliczek na przedmiot zamówienia.

Wykonawca co do zasady jest zobowiązany do zawarcia umowy wg załączonego wzoru z zastrzeżeniem, że dopuszcza się zmianę wzoru umowy na mocy zgodnej woli Wykonawcy i Zamawiającego. 

Do umowy załączany jest formularz ws. akceptacji otrzymywania faktur w formie elektronicznej.

Zamawiający odpowie jedynie na wybrane oferty.  

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez uzasadnienia.