Spółka Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. Z o.o. – w imieniu Województwa Łódzkiego – zaprasza do składania ofert na dostawę myjni ultradźwiękowej w ilości 1 sztuka oraz zgrzewarki w ilości 1 sztuka, dla IMŁ Sp. z o.o., dla potrzeb uchwały nr 1390/18 Zarządu Województwa Łódzkiego z dnia 9 października 2018 roku w sprawie wyrażenia zgody Szpitalowi Wojewódzkiemu im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu na wykonanie robót budowlanych w ramach I etapu zadania pn. „Rozbudowa i przebudowa Szpitala Wojewódzkiego im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu dla potrzeb bloku Operacyjnego, Centralnej Sterylizatorni i Oddziału Intensywnej Terapii.
Procedura na podstawie art. 46 c ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (T.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1239 ze zmianami)
Nr postępowania 134/ZO/COV/2020
1.Przedmiot Zapytania Ofertowego
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: myjnia ultradźwiękowa w ilości 1 sztuka oraz zgrzewarka w ilości 1 sztuka dla IMŁ Sp. z o.o. wraz z instalacją, montażem oraz uruchomieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi sprzętu. Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany jest dla potrzeb Bloku Operacyjnego i Centralnej Sterylizatorni Szpitala Wojewódzkiego im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu (ul. Armii Krajowej 7, 98-200 Sieradz) zgodnie z umową o wspólnej realizacji inwestycji pn. „Rozbudowa i przebudowa Szpitala Wojewódzkiego im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu dla potrzeb Bloku Operacyjnego, Centralnej Sterylizatorni i Oddziału Intensywnej Terapii wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej i zagospodarowaniem terenu – Etap I”.
Opis parametrów wymaganych określa załącznik nr 2 .
2.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Wykonawca składa tylko jedną ofertę.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
3.Termin i miejsce realizacji zamówienia:
Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu
Termin realizacji zamówienia: do 6 tygodni od dnia podpisania umowy.
4.Miejsce, sposób i termin składania ofert.
Oferty należy przesłać drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,do dnia 20.10.2020 roku do godz. 10:00.
Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby (osobę) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, tj. osobę/osoby reprezentująca Wykonawcę zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę/osoby upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
5.Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
-dla wyrobów medycznych powyżej klasy I: certyfikatu CE, tj. certyfikatu wystawionego przez jednostkę notyfikowaną biorącą udział przy ocenie zgodności wyrobu medycznego, zgodnie z aktualną ustawą wyrobach medycznych, obowiązującego na terenie Unii Europejskiej,
-deklaracji zgodności wystawionej przez producenta( jeśli dotyczy),
-wniosku o przeniesienie do bazy danych gromadzonych przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów medycznych i Produktów Biobójczych lub zgłoszenia wyrobu lub powiadomienia o wprowadzeniu wyrobu do obrotu (jeśli dotyczy)
-katalogu/ulotki/opisu produktu potwierdzającego jego parametry techniczne, jakość.
-certyfikatu jakości EN/PN ISO 9001 oraz dla wyrobów medycznych certyfikat EN/PN ISO 13485
6.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy Zamawiający żąda ( wraz z ofertą ):
7.Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
8.Warunkiem rozpatrzenia oferty jest przesłanie w terminie składania ofert i na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , wypełnionych formularzy.
9.Zamawiający przyjął 100% ceny jako kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.
Cena oferty najniższa spośród wszystkich ważnych ofert (bez ofert, które zostały wykluczone, odrzucone)
Cena= ----------------------------------------------------------------- x 100% x 100
Cena badanej oferty (bez ofert, które zostały wykluczone, odrzucone)
Maksymalna możliwa do uzyskania ocena w tym kryterium wynosi 100 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium.
10.Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni, licząc od daty upływu terminu do składania ofert.
Termin za zadawanie pytań : 13.10.2020. godzina 10:00. Pytania składamy drogą elektoniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Po upływie terminu na zadawanie pytań Zamawiający nie odpowiada na zapytania.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez uzasadnienia.
Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy wg załączonego wzoru umowy .
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na