OGŁOSZENIE NR. 129/ZO/COV/20 - Aparaty RTG Jezdne - szt. 2

ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT !!! 

logo lodzie UE RP fundusze unijne

Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o.  .    w imieniu Województwa Łódzkiego      zapraszają do składania ofert na zakup /    APARATÓW RTG JEZDNYCH   -   szt. 2   dla potrzeb projektu pt. Zapobieganie oraz zwalczanie na terenie województwa łódzkiego zakażenia wirusem SARS-CoV-2 i gniazdorzeniania się choroby zakaźnejanej tym wirusem u ludzi ”, zrealizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Infrastruktura Dla Usług Społecznych, Działanie VII .2 Infrastruktura Ochrony Zdrowia.

Procedura na podstawie art. 46c ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o przeciwdziałaniu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2019 r. poz. 1239 z późniejszych zmian).

Przedmiot Zapytania Ofertowego

Przedmiot zamówienia do: Dostawę i montaż    APARAT RTG JEZDNY   -   szt. 2

Termin i miejsce realizacji zamówienia:

Miejsce realizacji: Podmiot Leczniczy na terenie Województwa Łódzkiego  (2 lokalizacje)

  • Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi (WZZOZCLChPiR w Łodzi) na chwilę obecną nie posiada wdrożonego systemu PACS. Trwają prace nad modernizacją infrastruktury serwerowej, co umożliwia uruchomienie tego typu rozwiązania. Ponadto obecnie WZZOZCLChPiR prowadzi negocjacje w procesie wdrożenia oprogramowania PACS firmy Pixel Technology Sp. z oo od stycznia 2021 r.;
  • Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu jest obecnie na etapie wymiany systemu radiologicznego PACS. Docelowym systemem będzie system PACS firmy Pixel Technology.

Termin realizacji zamówienia: zgodnie z ofertą 

Miejsce, sposób i termin składania ofert.

Oferty proszę przesyłać na adresy:   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  oraz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 09.10.2020 roku do godz. 12:00.  

Warunek rozpatrzenia oferty jest przesłanie w terminie składania
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   oraz
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wypełnione formuły.

Formularz ofertowy   Obligatoryjnie w  formie edytowalnej

FORMULARZ ASORTYMENTOWY - OPIS MINIMALNYCH  PARAMETRÓW  podpisany dokument, potwierdzający spełnienie parametrów  (W przypadku rozbieżności z opisem prosimy o oznaczenie pozycji oraz wskazanie w uwagach w formularzu ofertowym, w których występuje różnica - przy czym nie ma konieczności składania zapytań o dopuszczenie - Zamawiający przewiduje na etapie badania oferty, możliwość dopuszczenia innego parametru jeśli uzna, że nie jest krytyczny).

Prosimy o załączenie do oferty:

  1. Dla wyrobów medycznych powyżej klasy I:  Certyfikatu CE , tj. ekspertyza wystawiająca przez poligonowaną biorącą udział przy kontroli zgodności wyrobu medycznego, zgodnie z aktualną ustawą wyrobach wyrobów, obowiązującą na terenie Unii Europejskiej. Prosimy o nieprzesyłanie certyfikatu CE- China Export.
  2. Deklaracji zgodności wystawionej przez dane (jeśli dotyczy)
  3. Wniosku o przeniesienie do bazy danych gromadzonych przez Prezesa  Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów medycznych i Produktów Biobójczych  lub zgłoszenie wyrobu lub rozdziału o rozwiązywaniu problemów (jeśli dotyczy).
  4. Katalogu / ulotki / opis produktu opisy  parametry techniczne, jakość dla oferowanych wyrobów oraz produktów.
  5. Udzielonych Pełnomocnictw do reprezentowania Podmiotu i zobowiązań z tym obligatoryjnymi.

 

Kryteria wyboru to:  cena, dostępność / termin realizacji, parametry techniczne, w tym podstawa zgodność z OPZ oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia ofert o kryteria w trakcie badania.

UWAGA! Nie honorujemy przedpłat ani zaliczek na przedmiot zamówienia.

Proszę określić termin ważności oferty oraz  o zapoznanie się z terminami realizacji transakcji w ramach art. 46c ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o liścieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2019 r. poz. 1239 z późniejszych zmian).

http://www.iml.biz.pl/index.php/289-warunki-realizacji-transakcji-w-ramach-art-46-c-ustawy-z-dnia-5-12-2008-r-data- publikacji-10-09-2020r

Wykonawca jest zobowiązany do wykonania umowy wg załączonego wzoru. Wzór poniżej:

 WZÓR UMOWY NA DOSTAWĘ SPRZĘTU

Do dokumentu załączany jest  formularz  ws. akceptacji otrzymywania faktur w formie elektronicznej.

Zamawiający odpowie jedynie na wybrane oferty.  

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez uzasadnienia.