ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT !!!
Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o. . - w imieniu Województwa Łódzkiego - zapraszają do składania ofert na zakup / APARATÓW RTG JEZDNYCH - szt. 2 dla potrzeb projektu pt. „ Zapobieganie oraz zwalczanie na terenie województwa łódzkiego zakażenia wirusem SARS-CoV-2 i gniazdorzeniania się choroby zakaźnejanej tym wirusem u ludzi ”, zrealizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Infrastruktura Dla Usług Społecznych, Działanie VII .2 Infrastruktura Ochrony Zdrowia.
Procedura na podstawie art. 46c ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o przeciwdziałaniu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2019 r. poz. 1239 z późniejszych zmian).
Przedmiot Zapytania Ofertowego
Przedmiot zamówienia do: Dostawę i montaż APARAT RTG JEZDNY - szt. 2
Termin i miejsce realizacji zamówienia:
Miejsce realizacji: Podmiot Leczniczy na terenie Województwa Łódzkiego (2 lokalizacje)
Termin realizacji zamówienia: zgodnie z ofertą
Miejsce, sposób i termin składania ofert.
Oferty proszę przesyłać na adresy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 09.10.2020 roku do godz. 12:00.
Warunek rozpatrzenia oferty jest przesłanie w terminie składania:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wypełnione formuły.
Formularz ofertowy Obligatoryjnie w formie edytowalnej .
FORMULARZ ASORTYMENTOWY - OPIS MINIMALNYCH PARAMETRÓW podpisany dokument, potwierdzający spełnienie parametrów (W przypadku rozbieżności z opisem prosimy o oznaczenie pozycji oraz wskazanie w uwagach w formularzu ofertowym, w których występuje różnica - przy czym nie ma konieczności składania zapytań o dopuszczenie - Zamawiający przewiduje na etapie badania oferty, możliwość dopuszczenia innego parametru jeśli uzna, że nie jest krytyczny).
Prosimy o załączenie do oferty:
Kryteria wyboru to: cena, dostępność / termin realizacji, parametry techniczne, w tym podstawa zgodność z OPZ oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia ofert o kryteria w trakcie badania.
UWAGA! Nie honorujemy przedpłat ani zaliczek na przedmiot zamówienia.
Proszę określić termin ważności oferty oraz o zapoznanie się z terminami realizacji transakcji w ramach art. 46c ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o liścieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2019 r. poz. 1239 z późniejszych zmian).
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania umowy wg załączonego wzoru. Wzór poniżej:
Do dokumentu załączany jest formularz ws. akceptacji otrzymywania faktur w formie elektronicznej.
Zamawiający odpowie jedynie na wybrane oferty.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez uzasadnienia.