Spółka Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. Z oo . - w imieniu Województwa Łódzkiego - zaprasza do składania ofert na dostawę myjni ultradźwiękowej w ilości 1 sztuka oraz zgrzewarki w ilości 1 sztuka, dla IMŁ Sp. z oo , dla potrzeb opinii opinii uchwały nr 1390/18 Zarządu Województwa Łódzkiego z dnia 9 października 2018 roku w sprawie wyrażenia zgody Szpitalowi Wojewódzkiemu im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu na wykonanie robót budowlanych w ramach I etapu zadania pn. „ Rozbudowa i przebudowa Szpitala Wojewódzkiego im.Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu dla bloku Operacyjnego, Centralnej Sterylizatorni i Oddziału Intensywnej Terapii .
Procedura na podstawie art. 46 c ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o oznaczganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Tj Dz. U. z 2019 r. poz. 1239 ze zmian)
Nr postępowania 128 / ZO / COV / 2020
1.Przedmiot Zapytania Ofertowego
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: myjnia ultradźwiękowa w ilości 1 sztuka oraz zgrzewarka w ilości 1 sztuka dla IMŁ Sp. z oo wraz z instalacją, montażem oraz uruchomieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz przeszkoleniem w zakresie obsługi sprzętu. Przedmiot zamówienia jest dla potrzeb Bloku Operacyjnego i Centralnej Sterylizatorni Szpitala Wojewódzkiego im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu (ul. Armii Krajowej 7, 98-200 Sieradz) zgodnie z umową o Wspólnej realizacji inwestycji pn. „Rozbudowa i przebudowa Szpitala Wojewódzkiego im.Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu dla potrzeb Bloku Operacyjnego, Centralnej Sterylizatorni i Oddziału Intensywnej Terapii wraz z budową niezbędnej infrastruktury i zagospodarowania terenu - Etap I ”.
Opis parametrów panowania w oknie dialogowym nr 2.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Wykonawca oferujący tylko jedną ofertę.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
3. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu
Termin realizacji zamówienia: do 6 tygodni od dnia podpisania umowy.
4.Miejsce, sposób i termin składania ofert.
Oferty należy Droga na Adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. zrobić Dnia 07.10,2020 Roku zrobić godz. 10:00.
5. Warunki udziału w konwersji
Pomocenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
-dla wyrobów medycznych I: certyfikat CE, tj. ekspertyza wystawiona przez poligonowaną biorącą udział przy kontroli zgodności wyrobu medycznego, zgodnie z aktualną ustawą wyrobach wyrobów, obowiązującą na terenie Unii Europejskiej,
-deklaracji zgodności wystawionej przez dane (jeśli dotyczy),
-wniosku o przeniesienie do bazy danych gromadzonych przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów medycznych i Produktów Biobójczych lub zgłoszenia wyrobu lub rozdziału o wskazówki wyrobu do obrotu (jeśli dotyczy)
-katalogu / ulotki / opis produktu potwierdzającego jego parametry techniczne, jakość.
-certyfikatu jakości EN / PN ISO 9001 oraz wyroby medyczne certyfikat EN / PN ISO 13485
6. W celu wykazania braku do wykluczenia WykonawcyZamawiający żąda (wraz z ofertą):
re. odpisu z rejestru wpisu lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, litera wydania księgi wpisu lub ewidencji.
7. Oferta musi zawierać oświadczenia i dokumenty:
8.Warunek rozpatrzenia oferty jest przesłanie w terminie składania ofert i na adres iml @ iml..biz.pl w ypełnionych formułrzy.
9. Zamawiający przyjął 100% ceny jako kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty.
Cena oferty rozmowy rozmowy ofertowej (bez ofert, które zostały wypowiedzione, odrzucone)
Cena = ------------------------------------------------ ----------------- x 100% x 100
Cena badanej oferty ( bez ofert, które zostały wykluczone, odrzucone )
Maksymalna wysokość do uzyskania oceny w przypadku wynosi 100 pkt.
Za najprawdopodobniej uznana oferta, wypłata zwolnienia punktów obliczonych w ustalonych stawiach.
10. Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni, licząc od terminu terminu składania ofert.
Termin za zadawanie pytań: 02.10.2020 r godzina 10:00. Po napisaniu terminu na zadawanie pytań Zamawiający nie odpowiada na zapytania.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez uzasadnienia.
Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy wg załączonego wzoru umowy .
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osobowych w związku z ochroną danych osobowych w związku z ochroną danych osobowych w związku z ochroną danych osobowych w związku z ochroną danych osobowych w związku z ochroną danych osobowych w związku z ochroną danych osobowych i poręczeniu , str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować skutkiem postępowania z prawami do sprostowania oraz skutkami zmian w odpowiedzi na łamanie niezgodności z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego zmian.
** Wyjaśnienie: prawo do szybkiego czasu nie ma zastosowania w para data, w celu wyjaśnienia wykorzystania ze
Unieważnienie postępowania dzień 07.10.2020 (brak oferty)