OGŁOSZENIE NR 128/ZO/COV/2020 DOT. ZAKUPU MYJNI ULTRADZWIĘKOWEJ I ZGRZEWARKI (SIERADZ) unieważnienie

Spółka  Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. Z oo-   w imieniu Województwa Łódzkiego   zaprasza do składania ofert na dostawę  myjni ultradźwiękowej w ilości 1 sztuka oraz zgrzewarki   w ilości 1 sztuka, dla IMŁ Sp. z oo dla potrzeb opinii opinii uchwały nr 1390/18 Zarządu Województwa Łódzkiego z dnia 9 października 2018 roku w sprawie wyrażenia zgody Szpitalowi Wojewódzkiemu im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu na wykonanie robót budowlanych w ramach I etapu zadania pn. Rozbudowa i przebudowa Szpitala Wojewódzkiego im.Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu dla bloku Operacyjnego, Centralnej Sterylizatorni i Oddziału Intensywnej Terapii .

Procedura na podstawie art. 46 c ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o oznaczganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Tj Dz. U. z 2019 r. poz. 1239 ze zmian)

Nr postępowania 128 / ZO / COV / 2020

1.Przedmiot Zapytania Ofertowego

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: myjnia ultradźwiękowa w ilości 1 sztuka oraz zgrzewarka w ilości 1 sztuka dla IMŁ Sp. z oo wraz z instalacją, montażem oraz uruchomieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz przeszkoleniem w zakresie obsługi sprzętu. Przedmiot zamówienia jest dla potrzeb Bloku Operacyjnego i Centralnej Sterylizatorni Szpitala Wojewódzkiego im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu (ul. Armii Krajowej 7, 98-200 Sieradz) zgodnie z umową o Wspólnej realizacji inwestycji pn. „Rozbudowa i przebudowa Szpitala Wojewódzkiego im.Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu dla potrzeb Bloku Operacyjnego, Centralnej Sterylizatorni i Oddziału Intensywnej Terapii wraz z budową niezbędnej infrastruktury i zagospodarowania terenu - Etap I ”.

Opis parametrów panowania w oknie dialogowym nr 2.

 2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Wykonawca oferujący tylko jedną ofertę.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.

3. Termin i miejsce realizacji zamówienia:

Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu

Termin realizacji zamówienia: do 6 tygodni od dnia podpisania umowy.

4.Miejsce, sposób i termin składania ofert.

Oferty należy Droga na Adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.    zrobić Dnia  07.10,2020 Roku zrobić  godz. 10:00.

5. Warunki udziału w konwersji

Pomocenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  1. Posiadają kompetencje dotyczące uprawnień lub uprawnień do prowadzenia oceny działalności zawodowej, wnioski dotyczące wniosków dotyczących oceny działalności zawodowej - Oświadczenie wykonawcze, wymagania dotyczące warunków w zakresie wymagań 3
  2. Posiadają zdolności techniczne lub zawodowe - Zamawiający żąda w tym zakresie wykazania jednej dostawy (wraz z ofertą) , wykonanej w okresie 3 lat przed terminem specyfikacji specyfikacji ofertowej, okres prowadzenia prowadzenia prowadzenia prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem wartości, produkt, część wykonawcza, na rzecz których produkcja była produkowana oraz odcięcie dowodujące czy ta dostawa była produkowana lub jest wykonywana, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty listane przez podmiot, na rzecz dostawy zostały wykonane lub są wykonane wesołe. Należy podać minimum jedną dostawę dotyczącą przedmiotu zamówienia -myjni ultradźwiękowej dostawy, której wartość sprzedaży min. 9 000,00 zł brutto oraz j edną dostawę dotyczącą przedmiotu zamówienia - dostawy zgrzewarki, jej wartość sprzedaży min. 5 000,00 zł brutto
  3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub w dziedzinie zapewniającej realizację zamówienia - Zamawiający nie stawia w tym zakresie - Zgodność zgodności, zgodność z okresem w zakresie - załącznik nr 3
  4. W celu potwierdzenia warunku spełniania przez warunki dostawy wymagane przez Zamawiającego, Zamawiający żąda (wraz z ofertą):

-dla wyrobów medycznych I: certyfikat CE, tj. ekspertyza wystawiona przez poligonowaną biorącą udział przy kontroli zgodności wyrobu medycznego, zgodnie z aktualną ustawą wyrobach wyrobów, obowiązującą na terenie Unii Europejskiej,

-deklaracji zgodności wystawionej przez dane (jeśli dotyczy),

-wniosku o przeniesienie do bazy danych gromadzonych przez Prezesa  Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów medycznych i Produktów Biobójczych lub zgłoszenia wyrobu lub rozdziału o wskazówki wyrobu do obrotu (jeśli dotyczy)

-katalogu / ulotki / opis produktu potwierdzającego jego parametry techniczne, jakość.

-certyfikatu jakości EN / PN ISO 9001 oraz wyroby medyczne certyfikat EN / PN ISO 13485

6. W celu wykazania braku do wykluczenia WykonawcyZamawiający żąda (wraz z ofertą):

  1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 uPzp, wystawiona nie wczesnej 6 miesięcy przed terminem wejścia w terminie składania ofert,
  2. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku lub ostatecznej decyzji decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatku, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wyroku lub orzeczenia - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z uiszczeniem lub grzywnami lub zawarcie wiążącego Poradnika w sprawie spłat należności - załącznik nr 3 a
  3. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec zakazu tytułem środka zapobiegawczegou ubiegania się o zamówienia publiczne - załącznik nr 3 b

        re. odpisu z rejestru wpisu lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, litera wydania księgi wpisu lub ewidencji.

7. Oferta musi zawierać oświadczenia i dokumenty:

  1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg sporządzanie nr 1;
  2. wypełniony dokument techniczny - sporządzony wg parametrów nr 2;
  3. dokumenty i wypełnione oświadczenia wymienione w ust. 5 i 6
  4. jeżeli dotyczy ono części do udostępniania zasobów - jeżeli dotyczy;
  5. pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy;

8.Warunek rozpatrzenia oferty jest przesłanie w terminie składania ofert i na adres iml @ iml..biz.pl     w ypełnionych formułrzy.

  1. Formularz ofertowy
  2. Formularz parametrów technicznych
  3. Oświadczenia

9. Zamawiający przyjął 100% ceny jako kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty.

  1. Kryterium „cena” zostanie wyliczona według poniższego wzoru       

               Cena oferty rozmowy rozmowy ofertowej (bez ofert, które zostały wypowiedzione, odrzucone)

 

Cena = ------------------------------------------------ ----------------- x 100% x 100

             Cena badanej oferty ( bez ofert, które zostały wykluczone, odrzucone )

Maksymalna wysokość do uzyskania oceny w przypadku wynosi 100 pkt.

 Za najprawdopodobniej uznana oferta, wypłata zwolnienia punktów obliczonych w ustalonych stawiach.

10. Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni, licząc od terminu terminu składania ofert.

Termin za zadawanie pytań: 02.10.2020 r godzina 10:00. Po napisaniu terminu na zadawanie pytań Zamawiający nie odpowiada na zapytania.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez uzasadnienia.

Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy wg załączonego wzoru umowy .  

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osobowych w związku z ochroną danych osobowych w związku z ochroną danych osobowych w związku z ochroną danych osobowych w związku z ochroną danych osobowych w związku z ochroną danych osobowych w związku z ochroną danych osobowych i poręczeniu , str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  1. administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Spółka Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z oo z siedzibą przy al. Piłsudskiego 12, 90-051 Łódź adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ;
  2. z inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym w Spółce IMŁ Sp. z oo można znaleźć drogą drogową pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ;
  3. Pani / Pana dane osoboweane będzie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
  4. odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub osoby, które udostępniono jako dokumentacja postępowania w przypadku art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo publiczne (tj. Dz. U. z 2019 r. Poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
  5. Pani / Pana dane osobowe będą strony ciała, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, przez okres niezbędny do archiwizacji dokumentacji;
  6. Dane dotyczące zarządzania przez panią / Pana dane osobowe bezpośrednio / dotyczące danych dotyczących przepisów dotyczących przepisów prawnych; konsekwencje niepodania danych danych wynikają z ustawy Pzp;
  7. w optymizm do Pani / Pana danych osobowych nie podejrzewanych w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  8. Posiada Pani / Pan:
  9. na podstawie art. 15 RODO dostępu do danych osobowych Pani / Pana dotyczących;
  10. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani / Pana danych osobowych *;
  11. na podstawie art. 18 RODO prawo do danych z danych z bajki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
  12. prawo do kontroli skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, że przetwarzanie danych Pani / Pana narusza przepisy RODO;
  13. nie przysługuje Pani / Panu:
  14. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do wyboru danych;
  15. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  16. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, przed datą danych, danych osobowych zgłoszenie badań Pani / Pana dane jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować skutkiem postępowania z prawami do sprostowania oraz skutkami zmian w odpowiedzi na łamanie niezgodności z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego zmian.

** Wyjaśnienie: prawo do szybkiego czasu nie ma zastosowania w para data, w celu wyjaśnienia wykorzystania ze

Unieważnienie postępowania dzień 07.10.2020 (brak oferty)