OGŁOSZENIE NR 132/ZO/COV/2020 DOT. ZAKUPU WÓZKÓW ANESTEZJOLOGICZNYCH I ZABIEGOWYCH / powtórzono postępowanie

Spółka Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. Z o.o–  w imieniu Województwa Łódzkiego  –  zaprasza do składania ofert na dostawę  wózków anestezjologicznych – 10 sztuk, wózków zabiegowych – 20 sztuk dla potrzeb projektu pod tytułem projektu pt.  „Zapobieganie oraz zwalczanie na terenie województwa łódzkiego zakażenia wirusem SARS-CoV-2 i rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej wywołanej tym wirusem u ludzi”, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Infrastruktura Dla Usług Społecznych, Działanie VII.2 Infrastruktura Ochrony Zdrowia.

Procedura na podstawie art. 46 c ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (T.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1239 ze zmianami)

132/ZO/COV/2020

Przedmiot Zapytania Ofertowego

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:

  1. wózek anestezjologiczny - 10 szt., lokalizacja na terenie województwa
  2. wózek zabiegowy - 20 szt., lokalizacja na terenie województwa

Termin i miejsce realizacji zamówienia:

Miejsce realizacji zamówienia: podmioty lecznicze na terenie województwa łódzkiego

Termin realizacji zamówienia: zgodnie z ofertą 

Miejsce, sposób i termin składania ofert.

Oferty należy przesłać drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 14.10.2020 roku do godz. 10:00.

Warunkiem rozpatrzenia oferty jest przesłanie w terminie składania ofert   i na  adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. poniższych, wypełnionych formularzy.

FORMULARZ OFERTOWY >>>  Obligatoryjnie w formie edytowalnej

FORMULARZ ASORTYMENTOWY - OPIS MINIMALNYCH PARAMETRÓW – WÓZEK ANESTEZJOLOGICZNY – 10 SZT. >>> (W przypadku rozbieżności z opisem prosimy o oznaczenie pozycji, w których występuje różnica - przy czym nie ma konieczności składania zapytań o dopuszczenie - Zamawiający przewiduje na etapie badania oferty, możliwość dopuszczenia innego parametru jeśli uzna, że nie jest krytyczny)

FORMULARZ ASORTYMENTOWY - OPIS MINIMALNYCH PARAMETRÓW – WÓZEK ZABIEGOWY – 20 SZT. >>> (W przypadku rozbieżności z opisem prosimy o oznaczenie pozycji, w których występuje różnica - przy czym nie ma konieczności składania zapytań o dopuszczenie - Zamawiający przewiduje na etapie badania oferty, możliwość dopuszczenia innego parametru jeśli uzna, że nie jest krytyczny)

Prosimy o załączenie do oferty:

  1. Dla wyrobów medycznych powyżej klasy I: Certyfikatu CE, tj. certyfikatu wystawionego przez jednostkę notyfikowaną biorącą udział przy ocenie zgodności wyrobu medycznego, zgodnie z aktualną ustawą wyrobach medycznych, obowiązującego na terenie Unii Europejskiej. Prosimy o nieprzesyłanie certyfikatu CE- China Export.
  2. Deklaracji zgodności wystawionej przez producenta ( jeśli dotyczy)
  3. Wniosku o przeniesienie do bazy danych gromadzonych przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów medycznych i Produktów Biobójczychlub zgłoszenia wyrobu lub powiadomienia o wprowadzeniu wyrobu do obrotu (jeśli dotyczy)
  4. Katalogu/ulotki/opisu produktupotwierdzającego parametry techniczne, jakość.
  5. Możliwe jest złożenie oferty na ilość sprzętu mniejszą, niż Zamawiający przewiduje do zakupu. 

 

Podstawowe kryteria wyboru to: cena, dostępność/termin realizacji, parametry techniczne,   w tym zgodność z OPZ oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia o dodatkowe kryteria w trakcie badania ofert.

UWAGA! Nie honorujemy przedpłat ani zaliczek na przedmiot zamówienia.

Prosimy określenie daty ważności oferty oraz o zapoznanie się z warunkami realizacji transakcji w ramach art. 46 c ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (T.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1239 ze zmianami)

>>>http://iml.biz.pl/index.php/161-warunki-realizacji-transakcji-w-ramach-art-46-c-ustawy z dnia 5-12-2008-r<<<

Zamawiający odpowie jedynie na wybrane oferty.  

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez uzasadnienia.

Wykonawca co do zasady jest zobowiązany do zawarcia umowy wg załączonego wzoru z zastrzeżeniem, że dopuszcza się zmianę wzoru umowy na mocy zgodnej woli Wykonawcy i Zamawiającego.

Do umowy załączany jest formularz ws. akceptacji otrzymywania faktur w formie elektronicznej.